avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 799 soluții astăzi
Forum Activitate selkirkitten

Activitate selkirkitten

Rectific, codul de client s-a schimbat, dar atunci cand am sunat la ei mi s-a spus ca vechiul cod de client s-a anulat si s-a inlocuit cu noul(de aici confuzia mea)
Si eu am primit o somatie de la aceasta firma.
A existat un contract pe numele bunicului meu care a murit, iar in 2010 mama a incheiat contract pe numele ei, fiind mostenitorul apartamentului. S-a pastrat codul de client. In momentul semnarii noului contract a fost nevoita sa achite sumele restante, problema este ca nu mai avem acea chitanta. De atunci au venit facturi cu noul nume, platite toate la timp.
Cam la 1 luna de la noul contract am mai primit o factura cu numele bunicului, pentru o perioada anterioara, am sunat la enel si mi s-a spus ca atata timp cat codul de client e asociat mamei mele, iar mama nu apare cu vreo restanta, sa stau linistita chiar daca nu am dovada platii restantelor.
Acum, in somatie, i se imputa bunicului meu (mort) acea suma. Nu prea stiu ce sa fac. Sa imi bat capul? Sa le fac o adresa in care sa le spun...ce? Ca am vorbit cu o tanti acum 2 ani si mi-a zis ca e ok? Ca nu aveau cum sa imi schimbe titularul de contract fara sa platesc din urma?
In primul rand sper ca nu am incadrat gresit acest subiect, cunostintele mele juridice nu sunt foarte solide, aici am considerat ca se potriveste.

Am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru niste produse, la o prezentare (nu din magazin).
Acasa am descoperit ca valoarea acelor produse este mult mai mica decat cea pentru care s-a incheiat contractul.
Am dat un avans de 100 RON pentru care am primit factura si chitanta.
In contract se specifica "In cazul in care clientul se razgandeste in 48 ore de la semnarea prezentului act, se returneaza integral avansul si in cazul in care a fost livrata marfa aceasta se returneaza in perfecta stare".
Firma este in Oradea, eu domiciliez in Bucuresti.
V-as fi extrem de recunoscatoare daca m-ati sfatui cum trebuie sa procedez pentru a rezilia contractul si pentru a-mi primi banii inapoi (avansul). Marfa nu a fost livrata si ma incadrez in termenul de 48h.
Din ce am citit pe internet, am inteles ca trebuie sa fac o simpla notificare de reziliere. Ma expun vreunui risc, totusi? Iar pentru restituirea avansului, care este procedura de stornare a facturii(vanz: Oradea-cump:Bucuresti)?

Va multumesc!