Banuiesc ca nu trebuie sa imi bat capul dar totusi...
Am primit o ,,somatie'' pe adresa mea dar pe numele fostilor proprietari cum ca nu au platit niste bani la ENEL.
Codul client discutat in speta este al fostilor locatari eu am alt cod client la ENEL.
Ce sa fac ?!
Ii ignor caci amenintarea cu executarea nu are acoperire in practica eu nefiind ruda cu fostii proprietari, ii atentionez ca fac o eroare si imi rezerv dreptul de a actiona in consecinta pt. deranjul creat. :((
Daca nu va este adresata dvs. nu are rost sa raspundeti. Iar daca chiar vreti sa o faceti notificati-i ca la adresa respectiva nu mai locuiesc fostii proprietari.
Ma intreb cum ati reusit sa schimbati contractul pe numele dumneavoastra daca existau datorii ale fostului proprietar. Daca imi amintesc bine, cand am solicitat schimbarea contractului (de pe numele fostului proprietar pe numele meu) a fost necesar sa prezint printre altele citirea indexului contorului si sa achit contravaloarea consumului de energie electrica la zi.
Si eu am primit o somatie de la aceasta firma.
A existat un contract pe numele bunicului meu care a murit, iar in 2010 mama a incheiat contract pe numele ei, fiind mostenitorul apartamentului. S-a pastrat codul de client. In momentul semnarii noului contract a fost nevoita sa achite sumele restante, problema este ca nu mai avem acea chitanta. De atunci au venit facturi cu noul nume, platite toate la timp.
Cam la 1 luna de la noul contract am mai primit o factura cu numele bunicului, pentru o perioada anterioara, am sunat la enel si mi s-a spus ca atata timp cat codul de client e asociat mamei mele, iar mama nu apare cu vreo restanta, sa stau linistita chiar daca nu am dovada platii restantelor.
Acum, in somatie, i se imputa bunicului meu (mort) acea suma. Nu prea stiu ce sa fac. Sa imi bat capul? Sa le fac o adresa in care sa le spun...ce? Ca am vorbit cu o tanti acum 2 ani si mi-a zis ca e ok? Ca nu aveau cum sa imi schimbe titularul de contract fara sa platesc din urma?