avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Activitate adiadiadi

Activitate adiadiadi

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

In luna ianuarie 2016 mi-a fost eliberata o adeverinta prin care o perioada de 3 ani de munca a fost incadrata in ,,conditii dosebite,,. La calculul pensiei s-a folosit aceasta incadrare, incepand cu 01.02.2016. 
Am lucrat in Ministerul apararii nationale

M-am adresat angajatorului cerand sa elibereze o noua adeverinta si sa incadreze perioada in ,, alte conditii,,. Acesta a refuzat.

Am actionat in instanta si am castigat, definitiva si irevocabila cu 22.11.2017, angajatorul fiind obligat sa emita o noua adeverinta cu ,, alte conditii,,

In urma noii incadrari pensia creste cu 2%. dar aceasta crestere se acorda incepand cu 01.12.2017.

Cum procedez pentru a obtine si pentru perioada 01.02.2016 - 30.11.2017 sumele aferente cresterii pensiei? Acestea au fost neacordate datorita intocmirii eronate a adeverintei din exclusiva vina a unitatii
Care este baza legala? Pot cere obligarea Ministerului Apararii si a unitatii care a eliberat adeverinta eronata sa plateasca retroactiv aceste diferente de sume de care am fost lipsit din cauza intocmirrii eronate a adeverintei?
Multumesc pentru raspuns; este edificator si documentat.Ramane revizuirea .
Inca o intrebare: pot depune cererea de revizuire acum pentru a nu pierde termenul de o luna si sa mentionez ca va fi motivata dupa redactarea deciziei ?
Care este baza legala pentru recursul in anulare ?
Buna ziua .
S-a respins prin decizie pe 14.02.2013 recursul intr-o cauza civila, la curtea de apel; sentinta a ramas irevocabila iar judecarea s-a facut dupa vechiul cod de procedura civila .
Avand in vedere ca decizia irevocabila a curtii de apel nu se comunica, va rog sa ma ajutati .Nu stiu cum sa procedez in cazul in care aceasta nu se redacteaza in timp util pentru a nu pierde termenul de o luna de la pronuntare, intrucat intentionez sa depun cerere de revizuire ; nu este cazul de suspendarea a executarii .
Pe 12 februarie 2013 a fost respins recursul la curtea de apel - sectia contencios administrativ fiscal, intr-o speta privind concediere functionar public.
Intentionez sa fac contestatie in anulare; aceasta se va face dupa prevederile vechiului cod de procedura , avand in vedere ca actiunea a fost inregistrata in 2012 ?
Care va fi taxa judiciara si taxa de timbru ?
De cand curge si care este termenul pana la care trebuie introdusa contestatia avand in vedere :
- am fost legal citat
- primul termen a fost 13.12.2012, am fost prezent, s-a acordat un nou termen pentru observare inscrisuri
- al doilea termen a fost 30.01.2013, am fost prezent, s-a amanat pronuntarea pentru 07.02.2013 ;
- pe 07.02.2013 nu am fost prezent, s-a amanat pronuntarea pentru 12.02.2013 ;
- pe 12.02.2013 nu am fost prezent, s-a pronuntat respingerea recursului
Multumesc .
Da; am mai depus cateva acte pe care le-am considerat utile .
Nu am avut la dispozitie apelul ci direct recursul.
In recurs sunt admise numai inscrisuri .
Multumesc
Buna seara .
Este cazul unei sentinte civile pronuntate de tribunal si casata in recurs in ianuarie 2013 de curtea de apel , cu trimitere spre rejudecare aceleiasi instante .
Hotararea nu a fost redactata .
Rejudecarea se va face de acelasi complet de la tribunal care a judecat fondul in prima instanta sau de un nou complet si dupa noul cod care intra in vigoare la 15.02.2013, ori se considera ca procesul este inceput dupa vechiul cod si rejudecarea se face dupa acesta ?
Poate fi recuzat completul daca este acelasi ca la prima judecare ?
Multumesc .Inca o intrebare .
Pot depune inscrisuri noi , chema la interogatoriu parata institutie publica, pot cere proba cu martori ?