V-am transmis ce este pe ordinea de zi sperand ca imi veti raspunde la prima si singura intrebare. V-am intrebat ceva si am sperat sa primesc un raspuns autorizat. Care-i faza? Sa fiti sanatosi si incercati sa nu mai prostiti lumea.
Multumesc pentru raspuns. Va informez ca pe ordinea de zi sunt urmatoarele: prezentarea exercitiului financiar pentru anii 2019 si 2020, aprobarea BVC pt 2021, si realegerea Comitetului, respectiv a Presedintelui asociatiei. Acestora(membrilor comitetului si Presedintelui) le expira mandatul in mai 2021. Multumesc!
Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa faca conducerea unei asociatii de proprietari pentru a organiza Adunarea Generala a Proprietarilor, date fiind restrictiile impuse ca urmare a pandemiei de Covid? Exista un cadru legal pentru desfasurarea acestora? Multumesc!
Doresc sa stiu daca proiectul de ordin publicat de MDRAP in 03.10.2018 a fost finalizat in sensul ca anexele la acest ordin (proiect statut AP si regulament condominiu AP) pot fi folosite legal pentru efectuarea modificarilor de rigoare conform legii 196/2018. multumesc!
Buna ziua! Multumesc pentru raspuns. Se poate sa-mi spuneti si cadrul legal care legifereaza acest mod de lucru?(lege, OG, etc.) Multumesc anticipat!
Buna ziua, In martie a.c. in cadrul AG am ales un nou comitet executiv, respectiv un nou presedinte. Noul presedinte s-a prezentat la banca unde avem cont cu documentele incheiate in cadrul adunarii generale pentru actualizarea datelor. Banca ne solicita un act aditional la statut din care sa reiasa componenta noului comitet executiv, respectiv noul presedinte.De la infiintarea asociatiei in 1999 au fost mai multe comitete executive alese, respectiv presedinti, dar in statut sunt trecuti cei care au fost alesi la inceput. Cum trebuie sa procedam? Multumesc anticipat.
Un SRL (la infiintare) a facut un contract de comodat cu o persoana fizica pentru sediu social intr-un imobil proprietatea persoanei fizice. SRL -ul nu a avut niciun fel de activitate economica si dupa o perioada de cca un an a solicitat la Registrul Comertului dizolvarea SRL -ului. Conform deciziei emise de Registrul Comertului ca urmare a cererii asociatilor, SRL-ul a fost dizolvat. Intrebarea este cum inceteaza contractul de comodat?(Contractul initial a fost intocmit la notar pentru o perioada de 10 ani)
Chestionarul a fost intocmit de o comisie de analiza a modului de colaborare a companiei cu un client al acesteia si imi era adresat in sensul " Catre Domnul Vasile Lungu".
Sunt angajat al unei companii din noiembrie 2001. Incepand cu 25.06.2009 ca urmare a unui infarct miocardic am fost pana in prezent in concediu medical. In acesta perioada am fost operat pe cord deschis, iar acum sunt in perioada de refacere. Saptamana trecuta, cand am predat concediul medical mi s-a solicitat de catre conducerea societatii completarea unui chestionar privind activitatea mea anterior momentului 25.06.2009. Acest chestionar nu este semnat de conducerea societatii, dar mie mi s-a solicitat sa-l completez si sa-l semnez. Precizez ca am raspuns in scris la aceste intrebari, dar acum mi se solicita detalierea unor aspecte din intrebarile initiale. Va rog sa-mi spuneti daca este corect ceea ce mi se solicita.