avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 826 soluții astăzi
Forum Activitate Ionelus

Activitate Ionelus

Răspuns la discuția Schimbare presedinte asociatie
Comitet executiv ales exista si totalizeaza 7 memebri, iar unul din ei este chiar presedintele care a avut aceasta functie inainte de Baba asta, care la momentul respectiv ea avea functia de vicepresedinte. Administratorul din pacate la noi in bloc nu are si functie de a incasa banii de intretinere, existand casier separat asa cum v-am scris un pic mai sus si lumea din bloc are o problema cu acel casier, nu-l vor, intrucat comite abuzuri avand si el drept de semnatura in banca si nici macar nu face parte din asociatia de proprietari fiind chirias in bloc si nu proprietar si nici macar nu a fost ales de Adunarea Generala, care pana la cea de duminica nu a mai avut loc de ani buni, parca de prin 2007, cand a fost prezent la adunare si un reprezentant al Primariei ca sa medieze. Totodata sunt cativa vecini care au restante la intretinere de peste 1500RON deoarece nu vor sa plateasca salariul respectivei casiere si de aceea vreau sa schimb casiera ca ma gandesc ca in momentul in care toti vor avea restante de nu stiu cate zeci de mii de RON, se va sista furnizarea agentului termic, apei calde etc.
Răspuns la discuția Schimbare presedinte asociatie
In concluzie pana nu iau actele de la dumneaei nu rezolv nimic la banca sau oriunde in alta parte. De asta ma temeam, ca in tara asta pana se rezolva problemele chiar si dupa o plangere penala, dureaza ..... ahahaaaaa. Dar pana la urma tot trebuie sa fac ceva, intrucat am o temere ca daca-i fac plangere penala, oricum nu o s-o inchida nimeni ca are o varsta si nu ai ce sa inchizi in halul in care este si arata, dar pana se rezolva cu plangerea exista posibilitatea sa se duca sa retraga banii din cont pe nu stiu ce motiv si ramane tot blocul cu buza umflata si pe ea nu o s-o inchida nimeni la 80 si ceva de ani si semioarba si abia merge. Credeam ca este mai simplu, fara actiuni in instanta sau la Politie, ca pana la urma poate sa pastreze toate actele dar macar sa pot face o alta stampila si sa schimb drepturile de semnatura, sa pot face angajari in functiile de cenzor, administrator si casier. Nu pot face aceste lucruri cu procesul verbal al Adunarii Generale?
Răspuns la discuția Schimbare presedinte asociatie
Va multumesc pentru raspunsuri si inteleg ce-mi spuneti si probabil trebuie intradevar sa apelez la un mediator fie din primarie fie la politistul de proximitate, ca aveti perfecta dreptate, dar sa zicem ca s-a facut procesul verbal al adunarii cu ordinea de zi si totodata s-a reales presedintele(Eu). S-a votat ca eu sa fiu cu drept de semnatura in banca etc. Cu ce documente merg eu la banca unde sunt deschise conturile asociatiei in care sunt cca. 30000EUR stransi din niste chirii de peste 10 ani si acum probabil intelegeti de ce nu vrea presedinta sa renunte.ca daca ma duc la banca si zic ca eu sunt noul presedinte nu ma crede nimeni pe cuvant, ca poate vreau sa schimb drepturile si specimenele de semnatura in banca, de aceea credeam ca trebuiesc niste documente care macar sa aiba stampila asociatiei, dar daca nu am nici macar stampila pentru ca nu o are decat presedintele si nu o preda, cu ce documente ma duc eu sa-mi fac alta stampila? ca nici aia nu ma cred pe cuvant. In alta ordine de idei comitetul executiv ales acum 5 sau poate 8 ani, nu mai este, adica oamenii aceia nici nu mai cred ca locuiesc in bloc sau unii au zis ca nu-i mai nitereseaza functia, Administratorul a fost angajat de catre presedinta fiind o ruda a ei care nici macar nu sta in bloc si s-a facutalegerea fara Adunarea Generala,doar a pus la avizier o hartie ca ea considera ca fostul administrator nu si-a facut treaba si ca are dreptul din acest punct de vedere sa-l schimbe. Casiera este o alta persoana angajata de ea care sta cu chirie in bloc si este angajata la sucursala CEC unde sunt conturile deschise, :) de ce oare? a imprumutat acum 2 luni o alta asciatie cu 20000RON, ca doar doamna casiera poate avea acces la stampila CEC si poate semna in locul presedintei foile de retragere, OP-urile etc. (adica face abuz). Cenzorul este cel care a lucrat in primarie si a fost in control financiar la bloc in 2007 si dupa control, unde a fost "manjit", a fost reclama de alti proproetari, dat afara din primarie si a fost angajat cenzor :). Inclusiv omului de serviciu i-am comunicat ca noi suntem cei care fecem parte din comitetul executiv si ca de astazi asculta de noi si a zis ca "da cum sa nu", ca pe urma a doua zi cand era de treaba in bloc (ca se si reabiliteaza) sa-si ia si el 5 zile liber fara sa intrebe pe nimeni alt cineva decat pe fosta presedinta care i-a dat voie. Poate nu ma pricep la asociatii de proprietari ca nu am fost interesat de acest subiect pana acum, dar pentru a nu lungi discutia la nesfarsit inteleg ca toata lumea care a raspuns solicitarii mele afirma ca documentul care sta la baza pentru a putea face o alta stampila, schimba semnaturi in banca etc. este acel PV al adunarii generale deoarece in statut si in acordul de asociere nu sunt numiti membrii executivi sau presedintele.
Răspuns la discuția Schimbare presedinte asociatie
Se pare ca desi am scris jumatate de pagina tot nu s-a inteles nimic, poate nu m-am exprimat coerent fiind foarte nervos. Repet: la adunarea ce a avut loc duminca, au participat si o parte din membrii inscrisi si o parte din proprietarii neinscris in asociatie. nu mai conteaza, ca si din cei care sunt inscrisi au fost peste 50% si totodata si peste 50% din proprietarii din bloc au fost prezenti si majoritatea au votat pentru schimbarea presedintelui. Intrebarea era ce trebuie facut in situatia in care presedintele care nu vrea sa cedeze functia, chiar daca a fost votat altul? trebuie mers cu procesul verbal la Primarie sau Judecatorie si se elibereaza ce? Un nou statut sau un act aditional la statutul pe care nu-l are decat vechiul administrator si nu-l da. Trebuie refacut acordul de asociere? Trebuie refacut satutul? sau se poate primi o copie dupa acestea de la Judecatorie? Acestea sunt lucrurile care ma framanta, ca in legile respective 230/2007 si HG nr 1588/2007, nu este precizat ce trebuie facut daca presedintele este un animal care nu vrea sa predea situatia si actele. Se face o noua asociatie? ETC ETC
Buna seara, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu informatii pe scurt, legat de ce pasi trebuie urmati pentru a putea schimba un presedinte de bloc. In mare este paralitic, semiorb si are peste 80 de ani si nu vrea sa renunte la functie si logic ca nu face absolut nimic in bloc de peste 8 ani. S-a facut adunarea generala a proprietarilor inscrisi in asociatie impreuna cu noi proprietari care au achizitionat apartamente in bloc in ultimul an si nu sunt inscrisi in asociatie. S-a votat de catre 90% din cei prezenti ca se doreste schimbarea pesedintelui si s-au semnat doar niste fise de prezenta. Din lege inteleg ca trebuia facut un proces verbal, in care se treceau discutiile de pe ordinea de zi si trebuia semnata de toti cei care erau de acord si acum as vrea sa stiu daca ar trebui sa fie 50% + 1 din membrii asociatiei inscrisi momentan de peste 3 ani sau 50% + 1 din total apartamente care exista in bloc. Si evident presedintele actual, care a fost si el la sedinta nu a semnat ordinea de zi sau ceva anume, inclusiv convocarea nu a fost semnata de el, totodata nu doreste sa semneze si nici sa predea actele pe care le detine, statut, acord asociere carte imobil contracte cu furnizorii etc. Stiu ca nu este simplu dar nu-mi dau seama de unde trebuie sa incep chiar daca nu-mi preda nici un act si nimic macar sa reusesc sa infiintez noi membrii executivi ai asociatiei si presedintele care au fost votati in convocarea care a avut loc. Sa spunem ca intocmim procesul verbal in care precizam ce s-a discutat si mergem din usa in usa si obtinem semnaturile, dupa care acesta trebuie depus la Primarie sau Judecatorie? Si de la Primarie sau Judecatorie ce document se primeste? Cu acesta se merge pentru a face o noua stampila si a schimba drepturile de semnatura si specimenele se semnatura din banca pe conturile deschise pe asociatie. Dupa aceasta etapa trebuie facut un nou statut sau o noua asociere, asta pentru ca nu ni le preda pe cele vechi. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si raspunsuri sau poate ma indrumati catre legea care clarifica aceste lucruri, ca nu-mi este greu sa citesc, dar nu am gasit decat legile care-ti spun ce sa faci ca s-o iei de la 0, fara sa fie o asociatie infiintata.
Va multumesc pentru sfaturi, din pacate nu cred ca am cum sa va atasez conditiile de asigurare, dar atunci va intreb de ce se mai estimeaza un bun la data la care se asigura si in caz de dauna vedem ulterior valoarea de piata? Contractul de CASCO nu este denumit in continuare contract evident ca are niste conditii dar totodata nu sunt contradictorii, de ce se mai face? Daca tu platesti o prima de asigurare calculata la o valoare data de ei de asigurator si despagubirea o primesti la o valoare mai mica? Si daca nu se intampla nici un eveniment ei erau fericiti ca au incasat o prima de asigurare mai mare si nu aveau nimic de plata si in cazul in care am acum o dauna ma considera un prost, pe care-l joaca ei cum vor, ca au legea de partea lor. Asta este un abuz. Am gasit si articolele in conditiile de asigurare care zic asa: Art. 34. Despagubirea acordata Asiguratului de catre AZT nu poate depasi suma la care s-a incheiat asigurarea, cuantumul pagubei si nici valoarea reala a autovehiculului la data producerii evenimentului asigurat. Art. 34.1. Prin suma la care s-a facut asigurarea se intelege suma asigurata inscrisa in polita, stabilita potrivit prevederilor din prezentele conditii. Mai departe eu consider ca Allianz nu este o societate caritabila si in cazul in care doreau pe romaneste sa mi-o traga ca nu le convenea ceva si mai au si conditiile acelea, nu mai stateau la discutii sa ma cheme la ei sa negociem etc. Imi dadeau direct in scris ca domnule, conform conditiilor de asigurare punctul X, noi te despagubim cu suma Y calculata cu formula Z. Astept o parere, ca oricum chit ca ma judec cu ei nu ma las, ca sunt niste .... ieri cand m-a sunat nenea de la Antifrauda de la ei sa ma intrebe de ce nu am mai venit la negocieri si i-am zis ca vreau sa-mi dea in scris orice vrea sa-mi comunice, in secunda 2 mi-a transtit telefnul in nas, adica chiar nesimtire si obraznicie din partea lor, am ramas vorbind de unul singur la telefon.
Am avut o masina asigurata printr-un contract CASCO incheiat cu Allianz, la o suma de cca. 70000EUR, care a fost furata, iar acestia nu vor sa despagubeasca aceasta suma, desi au toate documentele la dosar, intrucat suma li se pare foarte mare in raport cu valoarea de piata actuala a respectivei masini care este de cca. 40000EUR, desi asigurarea CASCO a fost incheiata in 2008 si valoarea de piata a masinii a fost alta, nu vor sa-mi dea nici o informare in scris, nici pentru suma nici pentru nimic, desi au trecut cca. 100zile, in schimb ma asteapta sa le zic cu ce suma sunt eu multumit, adica sa negociem sa-mi dea mai putini banii decat suma din contractul CASCO, ca pe urma vad ei cum recalculeaza prima de asigurare etc. Au acest drept prin lege? Intrucat dumnealor sustin ca da, aruncandu-mi in fata un articol dintr-o lege ce zice ceva de genul: "despagurbirea nu poate depasi valoarea de piata a bunului asigurat la data producerii evenimentului asigurat' si nu gasesc aceasta lege. Rog sa ma ajutati cu un sfat, ca cica altfel ma mai dau si in judecat pentru imbogatire fara just pentru diferenta de 30000EUR. Consider acest lucru un abuz avand in vedere ca eu nu am necociat cu ei pretul primei de asigurare cand le-am solicitat o evaluare si un tarif pentru prima de asigurare.
Discuție Foi de parcurs
Va rog frumos sa-mi comunicati daca stiti care este modelul actual de foi de parcurs pe care-l solicita Ministerul de Finante, ca o firma sa-l intocmeasca, deoarece am gasit multe variante si am control fiscal in acest moment pe firma si nu stiu care este modelul necesar sa fie prezentat si este cam ciudat sa-i intreb cum ar trebui sa arate acest document. :)

Daca aveti cumva vre-o varianta in format electronic as aprecia daca mi-o puteti transmite la adresa de mail ionut_o@yahoo.com

va multumesc anticipat