Spuneti ca utilizati spatiul in baza unui conventii de colaborare ceea ce este impropriu, dar oricum in acest contract trebuie specificat in ce consta aceasta colaborare. Daca Dvs. puneti la dispozitie mobilierul si aparatura atunci aceasta in mod normal va apartine. Cand ati luat in primire spatiul era normal sa fi facut un proces verbal de predare - primire din care sa fi rezultat ca spatiul este gol. De asemenea ar fi trebuit sa atentionat societatea ca in mod eronat aceste bunuri sunt prinse in inventarul lor. Exista si posibilitatea sa li fi mentionat la bunuri in custodie - se mai practica. Intrebarea care se pune este daca la primul inventar a semnat cineva din parte Dvs. Procesul Verbal de inventariere, pentru ca in acel PV trebuia specificat cui apartin bunurile, facuta o anexa separata si un PV distinct cu acestea si mentiunea proprietarului si a motivului pentru care se afla in incinta societatii. Daca nu s-a facut asa ceva se recomanda sa interveniti acum si sa atentionati societatea ca bunurile (si le enumerati) apartine Dvs. si sunt amplasate in sediul respectiv in baza contractului de colaborare - fiind alocate de Dvs (organizatia) desfasurarii activitatii proprii. Conteaza insa si ce scrie in contractul de colaborare.
Contractul de credit fiind cu executare succesiva, pentru fiecare rata scadenta curge un alte termen de prescriptie. In practica s-a interpretat ca termenul de prescriptie al titlului este 3 ani de la data investirii contractului de credit cu formula executorie, iar contractul se considera valid pe toata perioada sa de valabilitate (perioada acordarii creditului). Oricand in perioada de valabilitate debitorul sau garantul pot achita partial sau total datoria restanta sau cel mai tarziu in ultima zi de valabilitate a contractului. Bine inteles ca se percep penalitatile de intarziere. Ulterior investirii orice act de executare suspenda termen de prescriptie.