avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 688 soluții astăzi
Forum Activitate simonasara

Activitate simonasara

Răspuns la discuția Prelungire delegare salariat
Multumesc frumos pentru lamuriri.
Răspuns la discuția Prelungire delegare salariat
Sa vad daca am inteles bine: Acordul salariatului se obtine prin semnatura acestuia si ulterior se emite decizie de prelungire a delegarii?

Cum ar trebui sa arate un astfel de act prin care salariatul isi da acordul?
Delegarea unui salariat la un alt loc de munca se face pentru cel mult 60 zile, cu posibilitatea prelungirii, cu acordul salariatului, cu inca 60 zile.

Pentru prelungire cu 60 de zile, ce document se intocmeste de catre angajator? Un exemplu in acest sens ar fi ideal.
Buna ziua,
Am si eu 2 intrebari:
1. Salariatii care sunt programatori, si care sunt scutiti de impozit, platesc impozit la tichetele de masa? Sau sunt scutiti si de acest impozit?

2. Impozitul retinut la tichetele de masa trebuie sa apara in fisele fiscale? Se evidentiaza separat?

Va multumesc.
Am o niste intrebari ref la angajarea de someri, poate ma puteti lamuri:

1. Daca angajez un somer peste 45 de ani, ca sa pot beneficia de 500 lei timp de 1 an de zile si scutirea de la plata contributiei la somaj a angajatorului, acest somer trebuie sa fie indemnizat sau neindemnizat? Daca este somer neindemnizat cat trebuie sa stea in aceasta situatie inainte de angajare?

2. Ref la OUG 13/2010. Un angajator poate beneficia atat de prevederile OUG 13/2010 cat si de cele ale L76/2002? ( Ma refer la scutirea de la plata contributiilor angajatorului din OUG 13/2010 si cei 500 lei/an zile din L76/2002).

3. Se incheie conventie cu AJOFM atat pt OUG 13/2010 cat si pt L76/2002?

4. Durata timpului de lucru trebuie sa fie de 8h sau poate fi incadrat si in timp partial?