avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Activitate AndreiPirvu

Activitate AndreiPirvu

Salut,

Lucrez ca programator la o firma care de cateva luni se afla in insolventa. Datoriile salariale au inceput sa apara la inceputul anului curent. In momentul de fata mi-am dat demisia iar la finalul acestei saptamani am de incasat 2 salarii. Mai sunt colegi care au plecat si nu si-au mai primit restantele si ma tem ca asta se va intampla si in cazul meu. Saptamana trecuta au fost platiti doar angajatii care nu se aflau in preaviz.
Am facut o cerere inregistrata prin care cer plata celor 2 salarii si a zileleor de concediu neefectuate pe anul curent pana la 1 iunie, cand se termina preavizul, altfel ma voi adresa instantei de judecata.
Cum sa abordez situatia, cum aflu numele administratorului judiciar si situatia firmei aflate in insolventa?
Multumesc
Răspuns la discuția Probleme la locul de munca
avocatPetre a scris:

somati-va seful cu plata salariilor restante si amenintati ca daca nu va da banii si nu elibereaza cartea de munca a colegului il reclamati peste tot unde e necesar, la ITM, la politie.. peste tot.. sa vedem... ii mai da mana sa nu va dea banii si cartile de munca? mai mult ca sigur ca nu va plateste la zi contributia catre stat pe salariu, motiv pentru care da din colt in colt acum si nu elibereaza cartea de munca.. asta daca a inregistrat contractele, vb dvs..

Problema e ca momentan cel putin nu putem sa-l actionam injudecata pt ca nu avem bani de judecata iar el stie bine asta, de-aia probabil nu ne-a dat nici macar o parte din salarii.
Sfaturi? Cum sa actionam?
In septembrie (cam asa parca) am cerut o adeverinta pentru medicul de fam ca lucrez si ca imi este achitat cas-ul...
Daca nu a platit CAS-ul cumva poate fi judecat si pt fals in acte?
Adeverinta e la medicul de familie.
Răspuns la discuția Probleme la locul de munca