avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 915 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salarii neplatite
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salarii neplatite

Salut,

Lucrez ca programator la o firma care de cateva luni se afla in insolventa. Datoriile salariale au inceput sa apara la inceputul anului curent. In momentul de fata mi-am dat demisia iar la finalul acestei saptamani am de incasat 2 salarii. Mai sunt colegi care au plecat si nu si-au mai primit restantele si ma tem ca asta se va intampla si in cazul meu. Saptamana trecuta au fost platiti doar angajatii care nu se aflau in preaviz.
Am facut o cerere inregistrata prin care cer plata celor 2 salarii si a zileleor de concediu neefectuate pe anul curent pana la 1 iunie, cand se termina preavizul, altfel ma voi adresa instantei de judecata.
Cum sa abordez situatia, cum aflu numele administratorului judiciar si situatia firmei aflate in insolventa?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:21, 30 Mai 2012
Numele administratorului judiciar se poate afla de la Registrul Comertului .. daca firma a intrat in insolventa, atunci creantele salariale se inscriu din oficiu la masa credala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare salarii de la firma in insolventa antoniaantonia antoniaantonia Va rog sa imi spuneti cum poate o persoana, fosta salariata, sa afle care este continutul tabelului preliminar al creantelor pentru o firma care a intrat in ... (vezi toată discuția)
Faliment firma /recuperare salarii restante cristina1333 cristina1333 Buna seara, Firma unde am lucrat a fost in insolventa timp de 2 ani iar in urma cu o luna si jumatate a intrat in procedura de faliment. Noi, angajatii,am ... (vezi toată discuția)