Am o SRL cu sediul in Bucuresti, sectorul 5, infiintata in 1998 si cu activitate pana in 2003. Din 2003 pana in 2005 am depus declaratiile "pe zero", iar in 2005 am facut suspendare de activitate. In acel moment toate actele si platile erau la zi.
Dupa data suspendarii activitatii (in 2005) si pana in prezent (30-03-2010), nu am mai depus nici un fel de declaratie contabila, nu am mai trecut pe la Finante sau ORC , ... am ignorat cu totul firma.
Va rog daca poate cineva sa-mi spuna ce ar trebui sa fac acum, ma gandesc la impozitul forfetar si depunerea declaratiilor, situatiilor contabile ,... etc.
Firma nu are datorii catre terti, nu are incidente, ...etc.
Am achizitionat echipamente medicale in valoare de aprox. 900.000 RON + TVA, pe o firma platitoare de TVA (SRL), cu cod CAEN 8622, 8610.
Valoarea TVA-ului este de aprox.171.000 RON.
Am facut cerere de restituire TVA, iar in urma controlului mi s-a spus ca nu pot sa recuperez nici un leu din cei 171.000 RON, pentru ca desfasor o activitate care nu este generatoare de TVA (servicii medicale).
Mi se pare anormal ca eu sa pierd acesti bani, pe care i-am platit catre furnizorii echipamentelor, dar nu pot sa-i recuperez.
Sunt asociatul unic al unei SRL cu cod CAEN 8622 si 8610 (clinica oftalmologie, consultatii si operatii in ambulatoriu).
In acest moment, administratorul societatii este un medic, care in acelasi timp este si angajat si desfasoara activitate medicala in cadrul clinicii.
Doresc ca eu, asociatul unic, sa devin si administrator, dar cei de la Registrul Comertului din Rm Valcea spun ca este obligatoriu ca administratorul sa fie medic. Eu, asociatul unic, nu sunt medic, dar am atestat de libera practica de OPTOMETRIST, emis de Ministerul Sanatati.
Va rog sa-mi spuneti daca exista vreo posibilitate ca eu sa ma inregistrez la Registrul Comertului ca si administrator al societatii, iar medicii sa fie doar angajati la clinica, fara sa poarte vreo raspundere in ceea ce priveste administrarea societatii.