Multumesc pentru raspuns.
Pana acum inteleg ca nimeni nu a semnat o conventie cu o entitate juridica privind plata contributiei la intretinere. Deci nu ar trebui s-o semnez nici eu.
Multumesc pentru raspuns. Astept sa vad daca mai sunt cazuri asemanatoare cu al meu deoarece cred ca sunt zeci de bioruri si oficii de posta in blocuri.
Astept sa vad daca cineva a semnat aceasta conventie.
Sunt presedintele unei asociatii de proprietari dinBucuresti. In randul membrilor asociatiei de proprietari avem si un birou al postei,care functioneaza la parterul blocului nostru. Am primit,de curand, o conventie, intocmita si semnata de 7 reprezentanti ai postei, pe care ar urma s-o semnam si noi, presedintele, administratorul si cenzorul, in care se reglementeaza modul de calcul si plata al cheltuielilor de intretinere.
Ce ma deranjeaza este ca doresc ca asociatia sa faca copii dupa toate documentele, inclusiv bonuri, facturi, etc, pe care sa le ataseze la copia dupa lista de intretinere si lista de furnizori (pe acestea 2 le trimiteam pe mail si pana acum).
Ce parere aveti,este normal sa semnez aceasta conventie?
suntem o asociatie de proprietari. pana in prezent am avut angajata femeia de serviciu cu conventie civila. acum a venit un membru al asociatiei care spune ca are sotia angajata la ministerul muncii si ca acest minister efectueaza inspectii la asociatiile de proprietari si amendeaza aceste asociatii care nu au angajate femei de serviciu cu carte de munca.
dvs ce stiti, este obligatorie angajarea femeii de serviciu cu carte de munca?