Sunt presedintele unei asociatii de proprietari dinBucuresti. In randul membrilor asociatiei de proprietari avem si un birou al postei,care functioneaza la parterul blocului nostru. Am primit,de curand, o conventie, intocmita si semnata de 7 reprezentanti ai postei, pe care ar urma s-o semnam si noi, presedintele, administratorul si cenzorul, in care se reglementeaza modul de calcul si plata al cheltuielilor de intretinere.
Ce ma deranjeaza este ca doresc ca asociatia sa faca copii dupa toate documentele, inclusiv bonuri, facturi, etc, pe care sa le ataseze la copia dupa lista de intretinere si lista de furnizori (pe acestea 2 le trimiteam pe mail si pana acum).
Ce parere aveti,este normal sa semnez aceasta conventie?
Parerea mea este ca ei s-ar erija in cenzori, ceea ce nu este cazul. Probabil aveti cenzor.
Pentru acest birou nu trebuie decat sa eliberati o factura, cu chitanta inclusa, asa cum probabil ati mai vazut.
In factura, eventual, le puteti detalia cheltuielile pe fiecare rubrica din lista si-un total.
Daca vor sa vada documentele care stau la baza calculelor aveti obligatia sa le puneti la dispozitie documentele, dar nu sa le copiati si sa le dati atasate de factura (sau lista).
Va spun asta deoarece eu am in bloc o garsoniera proprietate a Min. Justitiei. Doamna care se ocupa de aceasta garsoniera (nu locuieste nimeni in ea) se rezuma la un email pe care i-l transmit si in care ii spun suma de plata. Vine, plateste, ii dau chitanta si se scade din contabilitate.
Si e ditamai ministerul. Nici macar factura nu vor sau lista in copie.
Multumesc pentru raspuns. Astept sa vad daca mai sunt cazuri asemanatoare cu al meu deoarece cred ca sunt zeci de bioruri si oficii de posta in blocuri.
Astept sa vad daca cineva a semnat aceasta conventie.
Avem atat apartamente cat si spatii cu alta destinatie ce apartin unor persoiane juridice (Banci, SRL, SA, Primarie...).
Unii platesc la casieria asociatiei doar in baza chitantei eliberata de casier.
Altii platest prin casierie sau banca in urma facturii pe care o elibereaza asociatia.
Altii vor, pe langa factura si o copie a listei de plata afisata.
Mai mult de atat nu au solicitat niciodata acesti proprietari chiar daca sunt Primaria, Tribunalul, SRL-ul sau SA-ul...
Multumesc pentru raspuns.
Pana acum inteleg ca nimeni nu a semnat o conventie cu o entitate juridica privind plata contributiei la intretinere. Deci nu ar trebui s-o semnez nici eu.