Sunt in concediu fara plata in sectorul bugetar si as dori transferul in alta unitate bugetara. Se poate solicita si obtine transferul la alta unitate?
La aprobarea organigramei si a statului de functii pentru anul 2010, Consiliul Local al comunei in care lucrez, a venit cu amendament si mi-a desfiintat postul de referent cultural, pe care functionam cu 1/2 norma, fara a cunoaste exact motivul. Mentionez ca primarul a propus organigrama ca si pana acum, insa o parte din consilieri au desfiintat 3 posturi, printre care si al meu.
Teoretic, de la 1 aprilie trebuia sa vin la serviciu doar 4 ore pe zi (intrucat am jumatate de norma pe alt post), insa eu am facut in continuare cele 8 ore pe zi, pentru ca pana in prezent nu am primit nici un fel de inscris oficial prin care sa ma anunte despre desfiintarea postului.
Primarul localitatii, intrucat ne sustine, a facut demersurile pentru a contesta la Institutia Prefectului si in Instanta judecatoreasca aceasta hotarare si deocamdata ne-a comunicat verbal sa stam linistiti.
Intrebare: Ce trebuie sa fac eu? Care sunt caile legale sa-mi recuperez postul?
Legea Asezamintelor culturale prevede ca pentru infiintare/desfiintare post, precum si pentru angajare/destituire din functie, sa se obtina avizul Directiei Judetene pentru Cultura, insa acest lucru nu s-a intamplat.
Va rog sa imi dati unele sfaturi.
Va multumesc!
Am o hotarare judecatoreasca definitiva si executorie privind acordarea unor sporuri restante depusa cu cerere si nr de inregistrare din iunie 2009. Pana in prezent nu am primit nici un raspuns oficial, doar verbal mi s-a comunicat ca se vor acorda in trei ani. Insa, OUG 18/2010 spune clar ca este vorba despre hotararile obtinute intre 1 ianuarie-31 decembrie 2010 sa se acorde in trei ani.
Nu ar fi trebuit sa-mi primesc banii deja pe hotararea respectiva?
Ce pot sa mai fac? Sa revin cu alta cerere sau sa ma adresez unui executor?
In timpul inventarierii fondului de carte din biblioteca la care lucrez, am sesizat faptul ca membrii comisiei de inventariere nu imi bifau corespunzator cartile in registrele de inventar. Dupa ce mi-au fost ridicate registrele de inventar, am verificat numeric fondul de carte si am constatat ca nu am lipsa in gestiune mai mult de 30 de carti, insa comisia imi comunica o lipsa mai mare de 150 de carti.
Mentionez ca inca nu am dat declaratia finala de inventar.
Intrebare:
-pot sa fac obiectiuni asupra modului de inventariere?
-pot sa solicit reinventarierea fondului de carte?
-pot sa fac plangere penala impotriva comisiei de inventariere pentru inscrierea eronata de date in fisele de inventar?
Va multumesc!