As avea si eu o intrebare, va rog frumos daca ma puteti ajuta...
Firma fara activitate, dizolvata, am depus bilant pe "0" la 31.12.2009. Pentru lichidare mai am nevoie de certificatul care atesta ca nu are datorii la bugete, etc si bilantul de lichidare. Intrebarea mea este: pana la obtinerea acestui certificat si incheierea procedurii de lichidare, trebuie sa depun bilant la 30 iunie 2010 sau declaratie de inactivitate ?
Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva informatii legate de impozitul minim. In cazul in care firma a fost dizolvata, mai trebuie platit impozitul minim ?
De asemenea as dori sa ma sfatuiti in urmatoarea problema; desi toate declaratiile au fost depuse, firma a fost declarata inactiva (asa figureaza la Adm Financ). Proprietarul doreste ca aceasta firma sa fie lichidata. Pe ce drum ar trebui sa o apuc ?
Multumesc mult
Hristos a Inviat!
Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva sfaturi legate de vechea si actuala problema a transferului unei firme dintr-un judet in altul.
Acum cativa ani am radiat o firma fara activitate dintr-un judet si am inreg in Bucuresti. Aici am depus la Adm declaratia 010 si la Reg Com restul actelor prin care am obtinut Certificatul Constatator si Certificatul de Inreg.
Acum mi se spune de la Adm ca nu au primit istoricul firmei din vechiul judet.
Cum sa procedez ?
Revin cu detalii suplimentare si cu rugamintea de a ma ajuta cu cateva informatii:
aceasta firma a fost radiata si trebuie inreg in Bucuresti; ce acte trebuie depuse la administratia financiara pt a fi luata in evidenta si cine trebuie sa ceara istoricul ei din vechiul judet ?
Buna ziua,
As dori sa stiu care sunt documentele care trebuie depuse (si unde) in cazul transferurului unei firme dintr-un judet in altul. Cine trebuie sa ceara transferul bazei de date din vechiul judet in cel nou ?
Aceasta firma nu a avut niciodata activitate si angajati.
Multumesc.