Buna ziua,
As dori sa stiu care sunt documentele care trebuie depuse (si unde) in cazul transferurului unei firme dintr-un judet in altul. Cine trebuie sa ceara transferul bazei de date din vechiul judet in cel nou ?
Aceasta firma nu a avut niciodata activitate si angajati.
Multumesc.
Dar nu exista acest transfer! Eventual sa va deschideti o filiala sau sucursala a firmei respective in alt jude! Sau poate va schimbati adresa de sediu.. Intrebati la Oficiul Registrului Comertului din orasul dvs, unde este inregistrata firma in prezent.
Revin cu detalii suplimentare si cu rugamintea de a ma ajuta cu cateva informatii:
aceasta firma a fost radiata si trebuie inreg in Bucuresti; ce acte trebuie depuse la administratia financiara pt a fi luata in evidenta si cine trebuie sa ceara istoricul ei din vechiul judet ?
1. Cum adica firma a fost radiata? Era de ajuns schimbarea sediului social din judetul existent in judetul in care doriti, lucru pentru care trebuia facut o hotarare AGA si act constitutiv actualizat.
2. ONRC-ul trimite in fiecare zi baza de date actualizata catre Administratia Financiara.
3. Ca o masura de siguranta recoamnd sa depuneti la Administratia Financiara un dosar care sa contina copii dupa documentele eliberata de ONRC, la care atasati o cerere pe care primiti un nr de inregistrare de la registratura Administratiei Financiare.
3. Istoricul ei il poate cere administratorul sau unul dintre asociatii societatii, prin completarea unui formular prin care cereti un certificat constatator de la ONRC.
4. Discutati cu contabilul, poate va trebui depusa si declaratia 010.