AndreeaSavu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna seara!
Am si eu o nelamurire cu privire la acest subiect si v-as ruga sa-mi spuneti daca am inteles bine urmatoarele notiuni:
- calculul indemnizatiei pentru CCC in cazul unei PFA este: 85% din media veniturilor nete pe ultimele 12 luni, adica practic venituri - cheltuieli deductibile si minus impozitul de 16%?
Buna ziua,
Ma scuzati ca revin la aceasta discutie, dar intrebarea mea as incadra-o tot aici.
In cazul in care angajatorul reziliaza contractul cu firma ce s-a ocupat de completarea si transmiterea Revisalului, trebuie depusa o alta cerere pentru eliberearea unei noi parole sau o pot prelua pe cea existenta deja? Initial mi s-a spus ca o pot prelua, dar trebuie sa am decizia angajatorului. Totusi, din Ordinul 1918 inteleg ca trebuie o noua parola, din care cerere ITM-ul intelege si rezilierea contractului cu vechea firma... Ma puteti lamuri, va rog?
Va multumesc anticipat.
Ma puteti lamuri, va rog, cu privire la codul CAEN potrivit activitatii de comercializare a produselor din hartie si carton pentru PFA? Mentionez ca vanzarile se vor face pe baza de contract, prin facturi fiscale si (cred eu) ar trebui ca activitatea sa se incadreze la comertul cu ridicata. Cu toate acestea, nu reusesc sa gasesc codul CAEN potrivit acestei activitati. La sectiunea G - 46, nu gasesc nimic care sa precizeze concret aceasta activitate, in schimb la seciunea C - 17 scrie clar Fabricarea hartiei si a produselor din hartie. Totusi, nu l-as putea alege pe acesta din urma intrucat activitatea mea ar fi doar de comercializare, nu si de fabricare, de unde si dilema mea.