Asociația noastră de proprietari are încheiat un contract cu o firmă de salubritate valabil până în noiembrie 2027. La o vizită din partea Primăriei, două inspectoare supărate că nu avem contact cu o firmă abilitată de Primăria sector 6 , ne-au dat termen 30 de zile sa reziliem contactul actual și să încheiem un contact nou cu o firmă abilitată de Primăria sector 6. Țin să menționez că am avut contact cu una dintre cele 5 propuse de Primărie, dar nu am continuat cu ei , deoarece intr-o iarnă am stat 3 săptămâni cu gunoiul neridicat. Poate să ne oblige Primăria sa reziliem contactul actual dacă noi suntem mulțumiți de serviciile firmei actuale, doar pentru că nu e abilitată de ei... Mulțumesc!
Multumesc pentru raspunsuri!
Nu au trimis copie dupa actul de proprietate, dar au trimis un extras de carte funciara, din care reiese ca sunt proprietari (nelucrand in domeniu, am cerut ajutorul unui prieten de la Of.de Cadastru, pentru a-mi confirma dreptul lor de proprietate).
Intrebare: deoarece nu au fost trecuti in Anexa 1, la Acordul de Asociere (cum au fost trecuti toti proprietarii de apartamente), ei fiind persoana juridica, mai precis o societate pe actiuni, mi-au trimis un model de act aditional pe care sunt trecute 8 persoane, directori si sefi de departamente, care ar trebui sa semneze actul aditional, iar mai apoi sa fie autentificat la notariat.. Asa se procedeaza corect? Trebuie inregistat, mai apoi, si la Judecatorie?
O zi buna tuturor!
Buna ziua!
In calitate de presedinte al Asociatiei, ales de 2 luni, am dorit mutarea documentelor la sediul Asociatiei (pana acum au fost la administrator), pentru a avea acces la toate documentele si pentru a putea rezolva problemele ivite. S-a cumparat un fiset metalic, dar administratorul nu vrea sa aduca actele. OK! Prima luna pe care trebuia sa o avizez era martie 2016. Am sunat contabilul pentru a-mi trimite registrul de casa si balanta, dar am intrebat si de actele care se depun la primarie, semestrial. Raspuns: de ce imi trebuie registrul de casa, daca sunt la dosar facturile si incasarile, iar eu nu sunt cenzor ca sa cer asa ceva, si de ce am nevoie de balanta.. suspectez pe cineva de delapidare? Cand i-am spus ca sunt presedinte si trebuie sa stiu tot ce se intampla in asociatie, m-a intrebat daca am gasit vreo factura neplatita la timp. P.S. Contabila e fiica administratorului. In Statutul Asociatiei, in Legea 230/2007 si in H.G.1588/2007 se prevede ca presedintele are acces la orice document. Daca am fost ales cu data de 1.03.2016, am acces doar la actele de dupa aceasta data? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Cyan, nu stiu care e motivul pentru care vor sa devina membrii! Au platit cheltuielile pana acum, fara contributii la reparatii. Sunt nou in Com. Ex. si mi se pare suspect ca cer copii ale statutului, in conditiile in care niciun proprietar nu le-a primit la infiintarea Asociatiei. Si de ce dupa 15 ani?
O Asociatie de Proprietari infiintata acum 15 ani, are la parterul blocului un Oficiu al unei companii.Dupa 15 ani, proprietarii acestui Oficiu doresc inscrierea ca membru al Asociatiei noastre. Intrebare: Asociatia este obligata sa aprobe inscrierea ca membru si in ce conditii? Precizez ca au cerut sa le fie date copii ale statutului, Reg. de ordine interioara, copii pe care actualii membrii nu le-au primit.Multumesc anticipat!