Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu un sfat! In decembrie 2013 am cumparat un apartament prin Prima Casa, am lucrat cu o sucursala BRD. Zilele trecute m-a sunat o doamna din sucursala sa ma roage sa merg la banca cu contractul de credit si sa fac schimb cu contractul pe care il au ei pentru ca exemplarul lor nu este semnat de un director din centrala :-)) asta cu promisiunea ca voi primi dupa ceva timp exemplarul cu toate semnaturile. in plus mi-a zis ca au mai ramas ceva documente nesemnate si sa merg urgent sa le semnez pentru ca are un audit si trebuie sa dea explicatii pentru documente nesemnate. Intuitia clar imi zice sa nu fac nicio miscare, nu ii dau nimic, nu semnez nimic. Intrebarea este daca refuz sa mai semnez documente si sa ii dau exemplarul meu de contract...imi pot face probleme?
Multumesc!
Buna seara. Lucrez ca sofer distribuitor la un depozit de medicamente. Acum 2 zile am primit o veste de la seful meu direct : ma da afara. Am fost invitat sa imi scriu demisia. Nu am facut-o si nici nu prea am de gand. Motivul invocat a fost ca in urma cu o luna nu am adus facturile rosii (exemplarul care se intoarce la depozit, stampilat si semnal de catre farmacii) la timp. Am avut o intarziere de o saptamana din cauza unor probleme. Dupa aceasta saptamana, m-a sunat seful, m-a intrebat daca am facturile care lipsesc, i-am spus ca le am si le aduc urmatoarea zi. Zis si facut, le-am adus, le-a numarat, nu a fost niciuna lipsa. S-a incheiat problema atunci. Precizez ca nu exista nici o penalizare, paguba, sau orice prejudiciu adus firmei sau farmaciei daca nu se intorc facturile la depozit in cel mai scurt timp. Acum vrea sa ma dea afara , pe motivul asta. A fost singura abatere a mea. In rest nu a mai spus nimic, pentru ca nu are ce. Nu m-am abatut cu nimic fata de regulament.