avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 811 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... vor sa ma dea afara, ce sa fac?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

vor sa ma dea afara, ce sa fac?

Buna seara. Lucrez ca sofer distribuitor la un depozit de medicamente. Acum 2 zile am primit o veste de la seful meu direct : ma da afara. Am fost invitat sa imi scriu demisia. Nu am facut-o si nici nu prea am de gand. Motivul invocat a fost ca in urma cu o luna nu am adus facturile rosii (exemplarul care se intoarce la depozit, stampilat si semnal de catre farmacii) la timp. Am avut o intarziere de o saptamana din cauza unor probleme. Dupa aceasta saptamana, m-a sunat seful, m-a intrebat daca am facturile care lipsesc, i-am spus ca le am si le aduc urmatoarea zi. Zis si facut, le-am adus, le-a numarat, nu a fost niciuna lipsa. S-a incheiat problema atunci. Precizez ca nu exista nici o penalizare, paguba, sau orice prejudiciu adus firmei sau farmaciei daca nu se intorc facturile la depozit in cel mai scurt timp. Acum vrea sa ma dea afara , pe motivul asta. A fost singura abatere a mea. In rest nu a mai spus nimic, pentru ca nu are ce. Nu m-am abatut cu nimic fata de regulament.

Acum. Treaba este ca nu vreau sa imi dau demisia. Mi se pare un motiv neintemeiat pentru o asa actiune. (de fapt motivul se stie, trebuie sa faca loc noului angajat, care este un var al sefului).

Ce mi se poate intampla ? Mai exista faza cu "litera I" , abateri si alte chestii ? Ce poate sa imi faca ,si cum poate sa ma dea afara daca eu nu vreau sa imi dau demisia ? Precizez ca lucrez de 7 luni aici, si nu am cartea de munca adusa. Doar contractul individual a fost facut.

Multumesc, si seara buna.
Cel mai recent răspuns: miri88 , utilizator 20:26, 24 Aprilie 2010