A fost cineva la administratie si a obtinut fisa fiscala cu care a platit direct in numerar la casierie suma din fisa fiscala. Dupa care s-a mers la inspectorul de litera si s-a spus ca in momentul in care s-a achitat datoria se ridica poprirea de la banca.
"daca se scoate fisa fiscala azi si se achita azi sumele datorate existente in fisa fiscala, cum ar putea sa mai existe resturi de plata? Si de ce nu se trimite o instiintare ca mai am vreo datorie pe care sa o pot plati intr-un termen?"
Ieri mi s-a institutit o popriere pe contul firmei si s-au tras 5 lei. Suma nu este mare, dar problema este ca nu am primit nici o instiintare ca am ceva de plata.
In octombrie am platit toate datoriile din fisa fiscala, tot printr-o proprire fara instiintare, iar acum se repeta situatia.
Nu sunt in tara si am sunat la Administratia financiara sa verific ce datorii mai am. Pe langa faptul ca mi se spune ca nu poate la telefon sa discute despre o executare silita si ca trebuie sa vina cineva de la firma (nu am angajati, si nu mai am venituri, fiind o firma de consultanta in management pt care depun trimestrial declaratiile obisnuite), mi se spune ca nici pe mail nu imi poate trimite fisa fiscala si ca ar trebui sa verific cu banca pt detaliile popririi.
Am sunat la banca si mi s-a spus ca este vorba de o creanta mai veche, din octombrie si ca uneori chiar daca am platit, mai exista diferente la incasare pt penalitati sau majorari. Si bineinteles ca ar trebui sa verific la administratia financiara.
Ce nu inteleg este urmatorul lucru: daca se scoate fisa fiscala azi si se achita azi sumele datorate existente in fisa fiscala, cum ar putea sa mai existe resturi de plata? Si de ce nu se trimite o instiintare ca mai am vreo datorie pe care sa o pot plati intr-un termen?
Are dreptul o societate (resp.reprezentatul societatii) sa solicite si sa obtina informatii fiscale de la administratia fiscala?
Va multumesc.
Fara contract de management nu se poate plati nici o indemnizatie de administrare?
Sau exista vreo alta posibilitate de a retrage bani in afara de dividende la sfarsitul exercitiului financiar?
Am rugamintea daca poate cineva sa clarifice cateva lucruri:
1 - sunt asociat unic al unui SRL infiintat in ian.2005, iar in actul constitutiv este trecut "societatea este administrata de catre asociatul unic pe durata nelimitata, acesta avand puteri depline". Mai este nevoie de contract de mandat pt administrare, sau de facut vreo modificare in actul constitutiv?
2 - exista cumva obligativitatea ca administratorul asociat unic SRL sa se si angajeze la propria firma sau sa aiba contract de mandat? Daca da, unde este specificat?
3 - exista obligativitatea platii fondului de sanatate, contributiei pt pensie si celorlalte dari daca nu exista contract de munca sau de mandat?
4 - se poate plati vreo indemnizatie de administrator doar in baza numirii din actul constitutiv, si ar fi aceasta indemnizatie deductibila? Indemnizatia s-ar impozita cu 16% si s-ar aplica si celelalte taxe si impozite? Trebuie depusa si declaratia de venit ca pers fizica (asociat)?