avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Activitate viviv

Activitate viviv

Buna ziua,
In ultimul an am fost in concediu medical. Am mari probleme cu angajatorul, nu mi-a achitat nici pana in prezent indemnizatia pentru concediu medical. Sub nicio forma nu vreau sa ma intorc la ei cand termin concediul medical, adica peste o luna; eu vreau sa imi caut un nou loc de munca. I-am rugat sa ma bage in somaj, atata timp cat ei au mari intarzieri si cu salariile, dar refuza acest lucru.
Atata timp cat angajatorul nu isi indeplineste obligatiile, cum pot sa ma inscriu la somaj? Somajul il vad ca pe o sansa de a veni in contact cu diferiti angajatori.

Multumesc!
Buna ziua,

Din iunie 2016 sunt in concediu medical. Aceasta stare, dupa toate probabilitatile, va dura pana in iunie 2017 fiind vorba de o boala mai grava.
Plata concediilor s-a facut cu foarte multa greutate, din iunie am incasat prima data bani in septembrie. Acum iar sunt intarzieri.
Problema mea este ca acesti bani sunt singura sursa de venit, iar eu sunt singurul sustinator al familiei.
Doresc un sfat din parte dumneavoastra in legatura cu urmatoarele:
- Ce pot sa fac ca sa incasez lunar banii pe concediul medical ?
- Plata se face doar prin angajator?
- In cat timp angajatorul recupereaza banii ?
- Unde pot sa fac sesizare privind aceasta problema in ideea obtinerii unei rezolvari? La ITM sau la CNAS?
Sau, cum sa rezolv aceasta problema...alte sugestii.

Va multumesc!

Buna ziua,
Am divortat de cativa ani, am un copil, dar nu s-a terminat procesul de partaj nici acum (dureaza de aproape 2 ani). Dupa cum merge treaba, probabil o sa mai dureze mult si bine.
Intre timp am hotarat sa-mi intemeiez o noua familie.
Daca ma casatoresc a doua oara, iar partajul se va termina dupa data noii casatorii, bunurile obtinute in urma procesului se vor considera bunuri comune?