avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Activitate georgiana235689

Activitate georgiana235689

Răspuns la discuția Admitere Barou 2011
Eu cred ca tb tot dosarul pentru ca o copie e trimisa la INPPA.
In cazul in care doriti, exista si pe facebook o pagina unde putem vb despre astea. [ link extern ] .
Pai nu stiu sigur, dar acum 2 ani am lucrat la un cabinet si o colega de acolo facea INPPA. Pleca de la birou la ora 12 si nu se mai intorcea, pentru ca avea ore pana p la 17-18...sau asa spunea ea...insa tind sa cred ca este adevarat. Oricum...sunt cativa profesori acolo care nu au chef de nimeni, asa ca... sau poate la INPPA isi dau silinta mai mult, cine stie...Deocamdata sa trecem exemenul si vom vedea.
emilia160189 a scris:

georgiana235689 a scris:

Buna !!! As dori sa va intreb ceva, nu stiu daca a mai pus cineva intrebarea pentru ca n-am avut rabdarea sa citesc 195 pagini...Nu inteleg, este obligatoriu sa urmam INPPA-ul ? Si...pentru cei din Bucuresti...de unde ne luam adeverinta aceea medicala ? Spor la invatat !!!

Incepand de anul acesta INPPA-ul este obligatoriu. Din ce am inteles se va face in al doilea an de stagiatura. Consta intr-o serie de cursuri, seminarii, examene, etc. Rolul INPPA-ului consta in inlocuirea examenului de definitivat.

Adeverinta medicala pentru inscrierea in Baroul Bucuresti poate fi luata de la Spitatul Universitar (acolo este cel mai ieftin).

Multumesc mult pentru raspuns. Sincer, dupa parerea mea, INPPA-ul nu ajuta cine stie ce, mai ales ca sunt unii profesori acolo care au un drag de predare.....dar, deh, trebuie sa ne supunem.
Buna !!! As dori sa va intreb ceva, nu stiu daca a mai pus cineva intrebarea pentru ca n-am avut rabdarea sa citesc 195 pagini...Nu inteleg, este obligatoriu sa urmam INPPA-ul ? Si...pentru cei din Bucuresti...de unde ne luam adeverinta aceea medicala ? Spor la invatat !!!
Răspuns la discuția Mostenire