Sunt de acord. Mă interesează dacă fundația poate fi obligată la acordarea salariului din grilă.
Bună ziua, se poate aplica grila de salarizare din legea salarizării unice pentru un salariat ce lucrează într-o clinică medicală ce aparține de o persoană juridică privată (o fundație) ?
Astfel, mă interesează să cunosc dacă un salariat poate primi un salariu mai mare (minimul din legea salarizării unice) întrucât acum primește un salariu sub minimul pentru ocupația pe care o are (are minimul pe economie).
Vă mulțumesc!
Bună dimineața. Contactați un avocat să vă ajute, e important. Ați putea scăpa de dosar în urmărire penală. Altfel, se poate dispune o măsură educativă.
Adresati-va, în scris, cu o plângere, la poliția locală. Faceți sesizări, doar scrise!
1.Nu.
2.Nu.
3.Efectiv?Posibil. Juridic? Nu.
4.Nu.
Bună seara,
Terenurile nu se dau și cu drept de dispoziție, adică să poată fi vândute. Ele pot fi doar folosite, adică nu sunt proprietatea tânărului care construiește, deci nu vi-l poate vinde. Apoi, restul planului dumneavoastră o să vă aducă doar năpaste. Pentru o economie de 2 lei o să primiți probleme de zeci de mii de lei.
Bună seara,
Cu privire la latura penală, nu cred că avem infracțiune pentru că vătămarea corporală din culpă se produce în anumite circumstanțe (spre exemplu, victima să aibă peste 90 de zile de îngrijiri medicale). DIn ce văd, nu se încadrează. Pe latură civilă, victima poate intenta acțiune civilă în răspundere delictuală pentru a recupera prejudiciul. Bine că a făcut că nu a dat bani victimei pe loc, care reprezenta, de fapt, un șantaj popular vorbind.
Cu privire la valabilitatea dovezii, aș sugera să se meargă la poliție pentru reînnoire pentru că nu cred că valabilitatea dovezii este perpetuă în atare condiții.
Se poate solicita copie de pe inscrisuri aflate la un dosar de către o persoană care nu este parte?
Dar unei persoane care ar justifica un interes? Spre exemplu un creditor care are o ipoteca pe terenul debitorului iar inscrisurile solicitate se refera la terenul in cauză.
Pai acum sunt separate, nu ? Adica am pus un separator intre platile banca si cele cash.
Bună ziua,
Nu am experiență în contabilitate, însă mi-am făcut singur, de curând, contabilitatea pentru profesia pe care o exercit - avocat.
Mi-am făcut contabilitatea in saga ps, am efectuat toate inregistrarile, am completat registrul de incasari si plati. Ma intereseaza un mod in care se aranjeaza actele in dosarul fizic, adica cum le ordonez. Nu am gasit nicaieri specificat concret.
Pana acum am impartit biblioraftul in urmatoarele categorii:
1. Clienti - facturi emise de către mine
2. Furnizori - facturi emise de furnizori mie
3. Plati bancă - bonuri si alte documente justificative (chiar si extrase de cont) prin care arat plati efectuate de mine prin virament bancar (de pe card)
4. Plati cash - bonuri fiscale prin care arat ca am platit numerar
5. Toate extrasele de cont printate si puse in ordine cronologica.