avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Contabilitatea pentru profesia pe care o exercit - ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Contabilitatea pentru profesia pe care o exercit - avocat.

Bună ziua,

Nu am experiență în contabilitate, însă mi-am făcut singur, de curând, contabilitatea pentru profesia pe care o exercit - avocat.

Mi-am făcut contabilitatea in saga ps, am efectuat toate inregistrarile, am completat registrul de incasari si plati. Ma intereseaza un mod in care se aranjeaza actele in dosarul fizic, adica cum le ordonez. Nu am gasit nicaieri specificat concret.

Pana acum am impartit biblioraftul in urmatoarele categorii:

1. Clienti - facturi emise de către mine
2. Furnizori - facturi emise de furnizori mie
3. Plati bancă - bonuri si alte documente justificative (chiar si extrase de cont) prin care arat plati efectuate de mine prin virament bancar (de pe card)
4. Plati cash - bonuri fiscale prin care arat ca am platit numerar
5. Toate extrasele de cont printate si puse in ordine cronologica.

Ultima modificare: Joi, 18 Februarie 2021
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: calin_paula , utilizator 21:36, 18 Februarie 2021
Buna ziua!
Nu conteaza cum sunt asezate, dar pentru o mai buna gestionare e bine sa fie puse pe categorii. Mie asa imi place. E corect clienti, furnizori si casa+banca, dar daca va este mai usor si aveti multe documente puteti face separat casa si separat banca.
Pai acum sunt separate, nu ? Adica am pus un separator intre platile banca si cele cash.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
casa are multe chitante, facturi cu chitante, bonuri..etc depinde ce prindeti pe firma, banca are un extras de cont, de accea am zis ca dosarul casa+banca e ok. Important e sa le asezati cum credeti ca va e mai bine, mai usor de gasit atunci cand cautati ceva. Daca activitatea nu e foarte mare puteti face 1 dosar pe an pt clienti, pt furniori si pt casa, sau un dosar pe luna cu separatoare intre categorii. Totul depinde dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura fara chitanta mariana1955 mariana1955 Sunt firma si cumpar produse consumabile in firma pe baza de factura iar pe factura emisa de magazin este mentiunea \" factura circula fara chitanta de ... (vezi toată discuția)
Contari bonuri fiscale mamon mamon Buna ziua!Va rog sa-mi spuneti cum este corect sa inregistrez in contabilitate urmatoarele: Am deschis pct de lucru,prestare servicii(masaj),am achizitionat ... (vezi toată discuția)
Verificare evidente contabile din trecut ramo1305 ramo1305 Buna ziua, De curand am descoperit ca doamna contabila care se ocupa de o societate X, nu a inregistrat toate facturile emise si primite in contabilitate, ... (vezi toată discuția)