avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Activitate ancalacusta

Activitate ancalacusta

Multumesc pentru raspunsuri! Voi apela cu incredere si alta data! =D>
Gabrielle Monique a scris:

Nu , faceti un Referat de justificare a sumelor respective.


Am inteles. In referat "dau cu subsemnatul" si explic ce am facut cu banii, conform documentelor justificative, nu?
Iertati-ma ca am pus o suta de intrebari dar vreau sa ma lamuresc complet:)
=D>

Si in cazul in care eu, ca asociat si administrator, am depus banii in casa (am creditat) si tot eu iau banii sa fac o plata/achzitie am nevie de ordin de deplasare?
Ati inteles foarte bine.
Insa, daca tot veni vorba si daca puteti, dati-mi si inregistrarile, eu listez ceea ce scrieti dv., un contabil intelege mai bine asa, decat ceea ce ii explic eu. Nu vreau sa ii spun eu contabilului ce trebuie facut dar macar ma asigur ca stie despre aceste lucruri:D
Acea justificare a cheltuielilor, pe baza de referat, are un format standard. Ce trebuie sa scriu acolo, in mare?
Răspuns la discuția Bilant aferent anului 2010
Multumesc.
Am citit, o parte am inteles iar alta mi-a innodat urechile:(( Este prima data cand incerc sa ma descurc singura. Ma ajuta mama, care este contabil, neautorizat si pana acum nu s-a mai ocupat de SRL-uri:(
Sa o luam cu inceputul.

1) Prima data iau pdf-ul acela de pe site-ul de la finante si il completez. Il validez si il listez. Corect? Pentru a fi semnat si stampilat. Mi se genereaza fisierele text pe care le pun pe o discheta. Se depune si ea si bilantul listat, nu?

2)Din textul mai sus amintit am inteles ca mai trebuie: declaratie de confomitate situatii financiare cu art. 30, raportul administratorului (sau raport de gestiune) si propunere distribuire profit. Este corect?
Profitul poate sa ramana nedistribuit? In cazul acesta mai este nevoie de aceasta propunre?

3) Mi-a mai spus cine ceva despre un proces verbal AGA pentru bilant (habar n-am ce-i cu el) si despre muuulte note explicative. Stie cineva daca sunt obligatorii cele mentionate?

4) Adresa de inaintare se mai face?

5)Acestea toate se pun intr-un dosar plic sau cu sina?

6) Cate dosare trebuie sa duc? Unu sau doua? ma gandesc ca ar trebui unu sa ramana si la firma, vizat de finate...

Iertati-mi nestiinta. Incerc sa fac lumina in creierasul meu. Sper sa ma puteti ajuta.
Multumesc anticipat.
Va multumesc, am listat raspunsul dv. Voi incerca maine sa clarific acest aspect.
Daca se poate sa-mi spuneti care este procedura daca creditez societatea mea si banii ii depun direct in casa, urmand apoi sa platesc cu acestia cash darile catre buget sau sa fac o achizitie.
Imi puteti spune, va rog, care sunt absolut toate documenele de care este nevoie la depunerea bilantului?
Multumesc.
Răspuns la discuția semnare bilant
Eu si mama mea suntem asociate si administratori ai unei societati comerciale (SRL) fara angajati. Mama este contabil, dar nu autorizat. Ea a intocmit documentele contabile (bilantul) care trebuie depuse la finante. Intrebarea mea este daca mama poate sa se treaca la rubrica "intocmit de..." si in ce calitate? Un contabil autorizat unde anume trebuie sa semneze?
Multumesc.
:stunned: Pai eu, in baza unui contract de creditare societate, in calitate de asociat si administrator, am adus bani de acasa ca sa pot plati impozitul forfetar. M-am dus la banca unde are firma contul si am depus banii in cont, la provenienta banilor fiind trecut "crediatre societate". Din cont, prin OP, am trimis banii catre bugetul statului. Contabila mea nu a zis nimic de foaie de varsamant sau ca banii trebuie intai sa intre in casa:"> Am doar contractul si hartia de la banca cum ca am depus bani in contul firmei.
daca banii imprumutati societatii sunt depusi in contul bancar, cum se procedeaza? tot cu chitanta?? multumesc