avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 641 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters157833

Activitate ContSters157833

puteti sesiza in scris Primaria.au un departament special care se ocupa de reclamatiile asociatiilor de proprietari/locatari.
Răspuns la discuția DORESC INFORMATII PERTINENTE
Trebuie sa infiintati un SRL, avand acest obiect de activitate.

Pentru a infiinta societatea comerciala trebuie sa intocmiti si sa depuneti un dosar la Registrul Comertului; acesta va va elibera certificatul de inmatriculare al societatii.
Dosarul trebuie sa cuprinda:
- dovada rezervarii de denumire a societatii;
- dovada actului de spatiu;
- declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor,
- cazierele fiscale ale acestora;
- specimen de semnatura,
- dovada depunerii capitalului social,
- actul constitutiv al societatii;
Toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat.
In cazul in care nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de intocmirea dosarului puteti imputernici o alta persoana; e bine sa fie o persoana cu studii juridice, de preferinta un avocat sau un consilier juridic.
Din momentul depunerii si acceptarii dosarului la Registrul Comertului, in termen de 3 zile va puteti ridica Certificatul de inmatriculare al societatii, urmand apoi cu acesta, sa va inregistrati la Administratia financiara.

In principiu, daca va descurcati singur cu actele, pentru a le depune la Registrul Comertului, va costa: taxele care se vor plati acolo (aproximativ 400-500 lei) si actul constitutiv al firmei care trebuie atestat de un avocat (aprox. 200-250 lei) SAU certificat de un notar (poate costa mult mai mult deoarece acesta percepe si TVA).
O zi placuta!
Răspuns la discuția Amenda neplatita - rutier
O sa platesti odata cu impozitul.nu vei mai putea face tranzactii cu bunurile ce se afla pe numele taudeoarece nu ti se va mai elibera cazier fiscal, ti se mai pot calcula majorari.cam asta e.Daca te decizi o poti plati la Directia de taxe si impozite a sectorului.
Contractul individual de muncă poate înceta, aşa cum a fost şi încheiat, prin simplul acord al părţilor contractante. Angajatul şi angajatorul stabilesc încetarea contractului la o dată convenită. Iniţiativa poate aparţine oricăreia dintre părţi, decizia devenind efectivă în momentul în care angajatul şi angajatorul stabilesc de comun acord data la care se va produce încetarea contractului. Documentul prin care este materializat acordul pentru încetarea contractului, poate fi o decizie comună a angajatului şi angajatorului, o cerere a salariatului aprobată de angajator sau o propunere scrisă a patronului acceptată explicit de salariat. Oricare ar fi forma acestui act, el trebuie să conţină exprimarea neechivocă a voinţei ambelor părţi pentru încetarea contractului individual de muncă la o dată precisă.

Codul muncii a consacrat un capitol special încetării contractului în cadrul titlului referitor la contractul individual de muncă.

Nu are de ce sa nu fie benefic pentru salariat, din moment ce acesta a inaintat notificarea scrisa.
Atat va pot spune.O zi placuta!
Răspuns la discuția inchiriere
Daca sunteti prorietar al acelui imobil il puteti inchiria si fara acordul coproprietarilor.Numai in cazul in care se inchiriaza in scopul unei activitati comerciale aveti nevoie de acordul acestora.