Lucrez ca agent zonal la o firma de distributie.
Acum 2 ani am convenit verbal si prin schimb de email cu angajatorul ca pot sa imi schimb domiciliul in alta localitate la 300 km distanta, insa urmand sa ma ocup tot de zona de care raspundeam inainte.
Acum fost anuntat de angajator ca daca doresc sa-mi pastrez locul de munca, trebuie sa ma mut inapoi, neavand alte joburi disponibile in zona in care locuiesc acum. Motivul tine de cheltuieli si timp pierdut pe drum.
Exista vreo solutie prin care sa pot forta angajatorul sa accepte in continuare situatia existenta?
Sunt in situatia de a semna un contract comercial intre doua SRL, insa cealalta parte este reprezentata de catre o persoana care nu este nici angajat, nici administrator al firmei. MI-a spus ca detine parti sociale la acea firma, fapt care nu rezulta din verificarea la Registrul Comertului.
Acest SRL a semnat contracte si cu alte firme, fiind reprezentat de catre administratorul legal.
Ce documente de imputernicire ar trebui sa cer acestei persoane? Cum pot fi sigur ca imi voi incasa banii ptr produsele vandute acesti firme?
Am nevoie de un sfat pentru urmatoarea situatie:
- in iunie 2009 am incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica pentru un apartament. Contractul a fost incheiat la notar cu o persoana fizica, cu destinatia cabinet medical
- pe baza acestui contract locatarul a creat o Persoana Fizica Autorizata
- in contract locatarul isi rezerva dreptul ca dupa obtinerea autorizatiei de functionare, sa semneze o novatie la contract, in sensul modificarii contractului, noul locatar trebuind sa devina Persoana Fizica Autorizata
- sotia s-a ocupat de tot, eu doar am semnat contractul
- anul acesta cand am semnat noul contract am descoperit ca sotia nu a declarat la finante vechiul contract, asteptand acea novatie
In conditiile in care locatarul nu a folosit in contabilitatea proprie chiria apartamentului, neinregistrand-o in contabilitate, ce ma sfatuiti sa fac?