avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbare domiciliu - loc de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbare domiciliu - loc de munca

Buna ziua!

Lucrez ca agent zonal la o firma de distributie.
Acum 2 ani am convenit verbal si prin schimb de email cu angajatorul ca pot sa imi schimb domiciliul in alta localitate la 300 km distanta, insa urmand sa ma ocup tot de zona de care raspundeam inainte.
Acum fost anuntat de angajator ca daca doresc sa-mi pastrez locul de munca, trebuie sa ma mut inapoi, neavand alte joburi disponibile in zona in care locuiesc acum. Motivul tine de cheltuieli si timp pierdut pe drum.

Exista vreo solutie prin care sa pot forta angajatorul sa accepte in continuare situatia existenta?

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: carmen.balan1967@yahoo.com , utilizator 15:02, 4 Aprilie 2012
Greu de raspuns, fiindca nu inteleg foarte bine situatia prezenta.
1. Cum va desfasurati practic activitatea?
2. Faceti naveta zilnic de la domiciliu la zona de activitate?
3. Ce distanta?
4. Cine suporta cheltuielile de transport?
5. Timpul de transport e considerat timp de lucru?
6. Ce scrie in contractul dvs. de munca la "locul muncii"?
7. Aveti clauza de mobilitate?
Un angajator care sa pastreze un angajat , "fortat" fiind, nu poate dura mult timp !
Se gaseste in cele din urma procedura legala prin care salariatului sa - i inceteze C.I.M.
In alta ordine de idei, daca eu as fi angajator, bineinteles ca mi s-ar parea potivit sa angajez pe cineva care locuieste la 50 km distanta, si nu pe cel ce locuieste la 300 km ...
Haideti sa ne situam , din cand in cand, si de cealalta parte a baricadei, daca vrem sa fim obiectivi !
Parerea mea .....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură