avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1010 soluții astăzi
Forum Activitate Alexandra.M

Activitate Alexandra.M

Multumesc pentru raspuns!

Sigur ca mai tin minte, insa, ma gandesc ca vor aparea unele modificari, avand in vedere faptul ca departamentul in care lucrez a fost destul de "dinamic" in ultimii doi ani, din punct de vedere al diversificarii activitatilor.

Ca sa fiu concreta, daca imi dau la semnat o fisa a postului cu numele departamentului schimbat (rezultat in urma unor fuziuni de echipe) sau cu alte persoane cu care interactionez, inseamna ca imi schimba jobul, nu? Pot refuza semnarea fisei de post in acest caz? Sunt obligati sa-mi arate noua organigrama?

A.M.
Buna,

Saptamana trecuta am fost anuntata de angajatorul meu ca mi-a pierdut fisa postului. Nu am primit niciodata exemplarul meu semnat la angajare (desi cred ca erau obligati sa mi-l dea!) sau o copie, asa ca acum angajatorul mi-a spus ca trebuie sa semnez o alta fisa a postului.

Aici apare si intrebarea mea: pot refuza semnarea unei noi fise a postului? Mentionez faptul ca firma la care lucrez e in reorganizare si banuiesc ca "au pierdut" fisa pentru a-mi da una mai "cosmetizata", spre a-mi putea aloca mai multe sarcini.

Alexandra
Răspuns la discuția ITM Decizie desfiintare post
Am citit si eu acum ordinul 363/2010. Din ce inteleg, prin acest ordin se modifica (schimba) doar anexa in care sunt mentionate "tarifele pentru plata prestatiilor de servicii in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii", nicidecum serviciile prestate de ITM! Nu scrie nicaieri in acest nou ordin ca nu mai au voie sa elibereze copii ale actelor! Avand in vedere faptul ca in noua anexa cu tarife nu mai este mentionat cu cat se taxeaza eliberarea de copii, eu inteleg ca acest serviciu se presteaza de la 11.05.2010 in mod gratuit, nemaifiind supus taxarii! Practic, organizarea si functionarea ITM ramane reglementata de Hotararea nr 1377/2009, care mentioneaza printre atributii "eliberarea de copii în baza documentelor existente în arhivele inspectoratelor teritoriale de muncă, la cererea persoanelor fizice".

Cel putin asa am dedus... Sper sa nu ma insel! Trebuie sa obtin cumva acea decizie!!! Sa le fac o noua solicitare? Multumesc anticipat pentru ajutor!!!
Răspuns la discuția ITM Decizie desfiintare post
Am primit azi raspuns de la ITM, citez:

"Referitor la adresa dvs. inregistrata la ITM Bucuresti sub nr. ..., va comunicam urmatoarele: ITM Bucuresti nu mai elibereaza copii dupa documentele depuse in evidentele institutiei intrucat Anexa la Ordinul MMFPS nr. 1323/2009 privind aprobarea Normativului cu tarifele pentru plata prestatiilor de servicii in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii s-a modificat din data de 11.05.2010 si nu mai prevede aceasta atributie.

Pentru eliberarea unei copii a deciziei de incetare a contractului individual de munca trebuie sa va adresati firmei ... (fostul angajator) cu sediul social in ...".

Iata ca, dupa ca angajatorul mi-a refuzat comunicarea deciziei de desfiintare a locului meu de munca, ITM-ul a refuzat de asemenea aceasta solicitare! Aveti idee ce pot face mai departe pentru a obtine documentul mentionat?
Răspuns la discuția ITM Decizie desfiintare post
Multumesc mult pentru raspuns! Citez: "...la cererea persoanelor fizice, juridice sau a oricăror entităţi care au dreptul legal de a solicita şi obţine aceste informaţii..."; banuiesc ca ma calific in categoriile mentionate, doar cer informatii ce privesc persoana mea!

Asadar, o sa sun la ITM sa le comunic ca sunt obligati de lege sa-mi comunice copiile documentelor in cauza, iar in cazul in care refuza, le solicit sa-mi raspunda in scris si sa-mi motiveze in baza la ce anume imi refuza solicitarea.

Multumesc mult! Sper sa rezolv!
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati in lamurirea unei situatii legata de inregistrarile din carnetul de munca.

In luna aprilie 2010, fostul meu angajator mi-a desfiintat locul de munca. La primirea carnetului meu de munca, am observat faptul ca mi-a fost inregistrata desfiintarea postului pe baza unei alte decizii, alta decat cea comunicata mie.

Am luat legatura cu fostul angajator care mi-a spus ca e un simplu rezumat al primei decizii (pe care am primit-o) si ca nu trebuie sa-mi fac griji, totodata, refuzand sa-mi comunice un exemplar al acestui "rezumat".

Astfel, am inregistrat o adresa scrisa la ITM prin care le-am solicitat o copie a deciziei inregistrata in carnetul meu de munca. Ieri, m-a sunat cineva de la ITM spunandu-mi ca nu pot sa-mi comunice respectiva decizie deoarece e o circulara ce le interzice aceasta actiune.

Aici apare si nelamurirea mea: ITM-ul este obligata de lege sa-mi comunice respectiva decizie sau, intr-adevar, nu au aceasta obligatie? Ce pot face pentru a intra in posesia deciziei de desfiintare post inregistrata in carnetul meu de munca dar care nu mi-a fost comunicata niciodata?

Cu multumiri!