am inteles dar daca eu nu muncesc nu detin bunuri .etc pe nume ei castiga procesu
cum isi recupereaza datorille :? asta vreau sa stiu eu sunt elev in clasa a 12 :) si o sa merg la facultate deci nu o sa lucrez atunci cum ma obliga ei la platii :P
Deci :D Firma ........ din 10 ron vechi mi-au facut o datorie de 700 ron pentru care m-au dat in judecata primesc deja a doua instintare :) de la ei pentru fond !ultima factura find din 09 -04 2007
acu intrebarile la care va rog sa imi raspundetii multumesc
1daca am proces cu ei nu ma prezint castiga ei teoretic ?
2 in timpu procesului daca se tot amana as putea astepta precrierea
3 nu detin chiar nimic pe numele meu decat un banal calculator
4 cum aman procesu daca se mai poate prescrie
5 poate chiar sa prescris ?
6 ce pot patii nam venituri nam :) nam imobile absolut nimic
7 as platii dar daca porma imi pun alte datorii de aceea nu platesc
am sters : As avea 2 intrebari !! in caz de nu detii nimic se poate excuta doar luare din salariu ? deci nu se poate executa nimic din proprietatea unde locuiesc :
O sa trimit o cerere de prescriere la ei la tribunal ! porma ce se va intampla?
In caz de nu e prescris ce tre sa fac :| va multumesc mult
va multumesc si ultima intrebare porma se poate inchide topicu la primirea raspunsului :P 08.06-2007 a fost ultima factura eu fiind plecat din tara deci sa prescris mai mult ca sigur va multumesc echipei avocatnet :P sper sa imi raspundeti si la asta mi de multumiri
in caz de nu depun aceste mentionate nu de alta da nu stiu cum se face asa ceva fiind plecat de 5 ani din tara :| 1ce se poate intampla 2:( e greu aceasta invocare ?
Buna ziua mult respect celor de pe site e foarte bun acu problema mea mica !
primesc o citatie de gen : X .y din oras z.x este chemat in aceeasta instanta ,camera 3,c5 in ziua de 02 Noiembrie 2010 ora 11:30 in calitate de parat , in proces cu sc .......... srl in calitate de reclamant pentru Fond - pretentii