nu ni s-a dat nici o explicatie pentru aceasta reducere salariala, ci doar ca s-a hotarat in urma unei sedinte la nivel de conducere.reducerea salariala vor sa o aplice tuturor angajatilor.Va multumesc
Nu mi s-a stabilit un target de vanzare, iar despre aplicarea unei sanctiuni indisciplinare nu poate fi vorba , deoarece aceasta reducere salariala vor sa o aplice tuturor angajatilor magazinului.Multumesc pentru raspunsurile dumneavoastra
Buna seara. Lucrez ca asistent comercial la o firma privata(magazin bricolage) , mi se cere sa semnez o reducere salariala de 200 roni, aceasta reducere nu este prevazuta in contractul colectiv de munca si nici in cel individual. Angajatorul poate taia din venitul net suma de 200 de roni? Daca da care este legea care ii ofera angajatorului acest drept? Ma poate obliga sa semnez , ce consecinte poate avea refuzul meu de a semna aceasta reducere salariala? Va multumesc anticipat . O seara buna.
Nu mi s-a ridicat permisul auto, asa ca nu poate fi vorba de nici o dovada cu care sa pot circula. Eu nu sunt proprietara masinii, asa ca as dori sa stiu daca proprietarul poate fi acuzat , implicat .Multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Buna ziua .In data de 25.03.2012 am avut un accident rutier din care a rezultat o persoana in varsta de sex feminin , cu vatamare corporala(mana in ghips) .Tin sa precizez ca am acostat-o usor cu partea dreapta a masinii dupa ce am claxonat-o , am franat si am tras de volan stanga pentru a o evita.Masina nu prezinta semne in urma accidentului.