avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 572 soluții astăzi
Forum Activitate felicia2010

Activitate felicia2010

I. Lucrez ca secretar într-o unitate de învăţământ preuniversitar de stat, am absolvit studiile superioare Universitatea ,,Hiperyon" Bucureşti , Facultatea de ªtiinţe Economice, specializarea contabilitate şi informatică de gestiune, cu examen de licenţă sesiunea iunie 2009.
În urma absolvirii examanului de licenţă, in august 2009 am solicitat aprobarea Inspectoratului Scolar Judetean pentru transformarea postului de secretar tr. IA studii medii în secretar tr. I studii superioare.
Începând cu data de 01.09.2009 Inspectoratul Scolar mi-a aprobat cererea de transformare a postului precum şi majorarea salariului cu până la 20%, astfel încadrarea începând cu data de 01.09.2009 a fost următoarea :
secretar tr. I studii superioare cu salariu între limita minimă şi limita maximă.
Începând cu data de 01.01.2011 (şi până în prezent), în urma evaluarii activităţii profesionale pe anul 2010, (iar în ultimii 3 ani anterior evaluarii am avut calificativul ,,Foarte Bine") cu aprobarea Consiliului de Administraţie al Unitîţii şi a Statului de personal aprobat de Inspectoratul ªcolar Judeţean, am fost încadrată ca secretar tr. I studii superioare , salariu la limita maximă .
În urma celor relatate mai sus va rog să-mi comunicaţi dacă încadrarea este corectă în perioada 01.09.2009 - 31.12.2012 ? respectiv trecerea la limita maximă a salariului încapând cu 01.01.2011 ?
În urma activităţii de auditare a unităţilor de învăţământ pentru anul 2011 şi 2012 de catre Primărie anul acesta (2013), s-a constatat că încadrarea salarială nu este corectă la limita maximă, motiv pentru care se impută suma necuvenita .