As dori sa stiu ce obligatii are un succesor in legatura cu luare in intretinere a parintilor, si in ce situatii un parinte poate decadea din drepturile parintesti (exista vreo lege prin care sa fii obligat in a lua in intretinere unul dintre parinti)?
Suna moralmente gresit, insa sa spunem ca persoana in cauza nu merita acea intretinere (divort, alcoolism, datorii, etc) .
Respectiva persoana are surse de venit (pensie), am incercat de-a lungul anilor sa ii facilitez "cazarea" la anumite azile (insa nu s-a prezentant), am incercat impreuna cu primaria din localitatea respectiva sa il ajutam, insa nu am primit nici un feedback pozitiv, si acum primaria respectiva incearca sistematic sa ma oblige, momentan verbal, in a rezolva eu problema, si a-l lua in intretinere.
Sunt programator, scutit de impozit.
As avea o intrebare: e normal ca in fisa fiscala pe anul 2010 (in care am fost scutit de impozit), in coloana "Venit baza de calcul", sa fie trecut 0 pe fiecare luna?
Coloana "Venit baza de calcul " si coloana "Impozit lunar" sunt ambele 0, pe toate lunile anului.
Mie mi se pare putin ilogic, sa fie trecut aici 0. Din cate am inteles , asa este programul pentru fise fiscale, pentru a rezulta impozit = 0, ceva de genu sa se faca 16% x 0 = 0, cand matematic vorbind e mult mai logic 0% x venit baza calcul = 0.
Am un credit luat prin programul prima casa, si totusi m-am trezit cu sms de la banca sa ma prezint intre 13-19 sept sa imi aliniez contractul la noile prevederi, dar potrivit:
oug 50/2010
art 2 lit (i)
(2) Prezenta ordonanta de urgenta nu se aplica urmatoarelor contracte:
...
i) contracte de credit referitoare la credite acordate unui public restrans pe baza unei dispozitii legale de interes general, la rate ale dobanzii mai mici decat cele practicate in mod obisnuit pe piata sau fara dobanda ori in conditii care sunt mai avantajoase pentru consumator decat cele obisnuite de pe piata si cu dobanzi mai mici decat cele practicate in mod normal pe piata.