Pe data de 26 aug anul curent am solicitat inchiderea unui cont card Diverta B** Finance platind suma aferenta administrarii contului ce mi-a parvenit printr-o instiintare scrisa(suma confirmata si de o "stimabila" domnisoara de la relatii clienti). Conform contactului, inchiderea se face in max 30 zile de la data inregistrarii solicitarii.
Bun, ma trezesc si eu azi sa sun sa intreb care e situatia si culmea, a mai aparut un rest de plata exorbitant de 2,20 ron si rezilierea nu se face.
Astept si eu pareri, sfaturi, sugestii cum ar fi mai bine sa procedez sa inchei o data socotelile cu institutia asta de cacao.
In 2006 am utilizat o singura data un card emis de banca respectiva, am achitat toata suma utilizata in cateva luni si n-am mai utilizat de atunci cardul respectiv. Mi se trimite zilele acestea un extras de cont cum ca as avea de achitat 22 de lei taxa administrare cont pe motiv ca mi s-a emis automat un nou card cu o noua limita de credit; card neprimit de mine. cei din call center-ul institutiei niste incompetenti. ce fac in situatia asta in conditiile in care nu am cardul nici nu l-am solicitat n-am mai avut de-a face cu ei din 2006?E logic sa se procedeze asa? Nu le-am solicitat nicu un card....