avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 488 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Banca-probleme...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Banca-probleme...

Buna ziua,

In 2006 am utilizat o singura data un card emis de banca respectiva, am achitat toata suma utilizata in cateva luni si n-am mai utilizat de atunci cardul respectiv. Mi se trimite zilele acestea un extras de cont cum ca as avea de achitat 22 de lei taxa administrare cont pe motiv ca mi s-a emis automat un nou card cu o noua limita de credit; card neprimit de mine. cei din call center-ul institutiei niste incompetenti. ce fac in situatia asta in conditiile in care nu am cardul nici nu l-am solicitat n-am mai avut de-a face cu ei din 2006?E logic sa se procedeze asa? Nu le-am solicitat nicu un card....
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 00:00, 25 August 2010
cititi contractul initial , sa nu existe cumva vreun paragraf in care sa se precizeze ca , cardul se reinnoieste automat si un nou card se emite dupa ce a expirat cel anterior, dumneavoastra trebuia sa faceti o cerere de reziliere card si sa solicitati inchiderea tuturor conturilor, daca nu ati facut asa ceva iar in contractul pe care il aveti este precizat ca cardul re reinnoieste automat, este strict culpa dumneavoastra. Totusi va sfatuiesc sa renuntati la cardul de la compania respectiva, este un card scump, si din cazurile intalnite de mine au fost multe persoane raportate aiurea la biroul de credite cu intarzieri pt ca nu cunosteau toate costurile pe care le implica acest card.

succes
nu ati facut cerere de inchidere cont, cu card sau fara, oricum aveati de platit acea taxa de administrare cont.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poprire elenabarbu55 elenabarbu55 Buna ziua, Se poate face proprire pe pensia privata?am un credit pe care nu pot sa il achit si am primit in urma cu 1 saptamana o somatie de plata suma pe ... (vezi toată discuția)
Fraudare card debit DenisaEnache89 DenisaEnache89 Buna ziua Va solicit ajutorul in solutionarea unei probleme. Incepand cu vineri, 8 ianuarie, ora 18:00 s-au efectuat plati la POS in Los Angeles din contul ... (vezi toată discuția)
Neoperare la biroul de credit. shoni17 shoni17 Buna ziua, In data de 27 decembrie 2016 am solicitat bancii Raiffeisen Bank reducerea limitei de credit la cardul de cumparaturi. Am procedat la ... (vezi toată discuția)