avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Fraudare card debit
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Fraudare card debit

Buna ziua

Va solicit ajutorul in solutionarea unei probleme.
Incepand cu vineri, 8 ianuarie, ora 18:00 s-au efectuat plati la POS in Los Angeles din contul meu, cu un card care are acelasi numar ca si cardul pe care il detin.
Duminica am primit mesaj de la banca prin care ma informa ca s-a efectuat o tranzactie si daca nu o recunosc sa sun la serviciul de call center din cadrul institutiei. Mentionez ca nu am SMS banking.
In momentul urmator mi-am verificat contul si am constatat ca a disparut o suma considerabila de bani. Am sunat apoi la call center, mi s-a blocat suma ramasa in cont. Am primit in continuare mesaje cu tranzactii care se efectueaza cu cardul meu, dar de aceasta data era mentionat faptul ca tranzactiile sunt esuate.
Luni m-am prezentat la banca pentru inchiderea si inlocuirea cardului si am facut si cereri de refuz la plata pentru tranzactiile respective, 11 la numar, conform desfasuratorului pe care mi l-a inmanat angajatul bancii.
Astazi, miercuri fiind, primesc inca un mesaj cu tranzactie esuata si din curiozitate imi verific contul. Constat ca "suma blocata" duminica s-a diminuat cu vreo 400 de lei. A intervenit intr-adevar diferenta de curs valutar in defavoarea mea, dar si o alta tranzactie care luni nu mi-a aparut pe desfasuratorul primit la banca. Am sunat la call center, mi s-a spus ca aceasta tranzactie a fost efectuata cu cateva ore inainte de blocarea instrumentului de plata. Intrebarea mea a fost de ce nu a aparut pe desfasurator! Oricum, nu as fi putut schimba nimic, platile s-au efectuat si se vor investiga.
Tin sa mentionez ca este vorba de o suma de aproximativ 8500 de lei pe care as vrea sa o recuperez integral. De la banca mi s-a spus ca trebuie sa astept rezultatul investigatiilor care pot dura pana la 30 de zile, timp in care eu nu dispun de banii respectivi si poate am nevoie de ei, poate nici nu mi-i voi recupera. Nu as vrea sa stau cu mainile in san asteptand rezultatul investigatiilor bancii.
Va rog, daca este o persoana care a trecut printr-un eveniment asemanator sau care m-ar putea sfatui ce sa fac in acest caz pentru a avea castig de cauza, sa raspunda.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: DenisaEnache89 , utilizator 11:56, 13 Ianuarie 2016
Suma de la ultima retragere (operatiune) efectuata de pe card, era blocata si urma a fi retrasa de persoana care a solicitat-o. Angajatul bancii putea vedea suma pe contul dvs. pe "sume blocate". Nu avea cum sa va apara tranzactia respectiva in extras, deoarece banii erau blocati, nu si retrasi. Daca solicitati un alt extras, va apare retrasa si suma de 400 lei, din ultima retragere. In orice caz, banca trebuie sa va dea toti banii, care au fost retrasi dupa card, fara acordul dvs. (prin frauda bancara), dupa toate investigatiile.
Multumesc pentru raspuns

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema ifn și bcr BogdanPaul97 BogdanPaul97 Am și eu o problema și sper sa găsesc aici ajutor. Am un credit făcut la Creditfix IFN, toate bune și frumoase pana când am avut un angajament de ... (vezi toată discuția)
Poprire elenabarbu55 elenabarbu55 Buna ziua, Se poate face proprire pe pensia privata?am un credit pe care nu pot sa il achit si am primit in urma cu 1 saptamana o somatie de plata suma pe ... (vezi toată discuția)
Greseala facuta de un angajat al bancii cristiciobanu cristiciobanu Buna ziua. Am si eu un card de cumparaturi si luna trecuta am fost sa platesc minimul de plata adica 120 ron dar angajata mi-a facut chitanta cu 1200 ron. In ... (vezi toată discuția)