Caut un avocat care mă poate ajuta în următoarea situație
In data de 1 aprilie m-a contactat o persoană pe platforma olx cum că ar vrea să cumpere câteva produse afișate de mine pe site și să o contactez pe WhatsApp pentru a-mi trimite extrasul de cont cum că ea ar fi virat către platforma de olx contravaloarea produselor vândute de mine urmat de un link unde îmi specifica cum că eu de acolo pot accepta suma și confirma expedierea produselor.Dupa ce am accesat linkul acolo mi-a cerut datele cardului meu pe care le-am și introdus după care am primit pe telefon notificarea și mesaj cu parolă statică( pe care eu nu am trecut nicăieri) cum că suma de 5880 lei a fost trasă și virată de pe contul meu.Am încercat să deschid aplicația mobilă a băncii că să verific că e chiar adevărat dar nu am reușit să intru în aplicație din cauza unor lucrări de mentenanță ale băncii așa mi se comunicat din bancă unde am luat-o în grabă pentru că între timp mai primesem încă două notificări tot la fel cu aceste sume cum că s-au virat din contul meu in total 17640 lei.Ajungând in bancă a primit și a patra notificare tot cu această suma dat nu mai aveam fonduri că să mi se tragă, personalul băncii a început să blocheze contul respectiv să trimită o contestare pentru aceste viramente către unitatea centrală de unde a primit răspunsul de confirmare a primirii contestării și de verificare a tranzacțiilor mai mult nu sa putut face mi sa spus în agenție, am ajuns acasă și am sunat in call center să mai întreb și de acolo ce mai pot face, de acolo mi sa spus că sumele sunt blocate și în curs de procesare dar încă nu au ajuns în contul beneficiarului și să mă duc să fac o plângere la poliție care să se trimită în unitatea centrală a băncii, zis și făcut de la poliție sa trimis plângerea in agenția locală iar de acolo în unitatea centrală.In următoarele nu am primit nici un răspuns de la nimeni în legătură cu situația mea dar banii le mai vedeam și atunci în aplicație în secțiunea de așteptare la decontare.Insotit de o cerere m-am adresat din nou băncii că să îmi furnizeze ce va detalii de ce se întâmplă dar între timp banii au dispărut din decontări însemnând că au plecat către excroc.Dupa depunerea cererii mele din partea băncii am primit răspunsul cum că ei nu au depistat nici un fel de anomalie in aceste tranzacții respectiv m-au zis că aceste tranzacții au aprobate cu parole statice lucru ce mi se pare ciudat pt că eu fizic nu am furnizat nici o parolă sau autorizat nici una dintre plăti
In continuare vrem să cerem un ajutor din partea unui avocat in legătură cu această cauză cum că se poate da banca în judecată pentru nepăsarea față de cererea mea de anulare a tranzacțiilor respectiv plângerii depuse la poliție și transmise mai departe la bancă
Etsy123
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Ce vina are banca daca d-voastra ati dat datele cardului ? Cum este posibil sa nu stiti atata lucru mai ales ca este un subiect foarte mediatizat cu atatea fraude care au loc pe OLX ??? Cand este necesar sa primiti bani in contul d-voastra trimiteti doar codul IBAN , datele cardului nu se dau niciodata la nimeni indiferent cine ar fi si nu dati curs niciodata celor care va solicita sa-i contactati pe WhatsApp . Faceti mai intai o reclamatie persoanei respective pe platforma OLX si mergeti la un avocat sa va indrume ce pasi sa urmati , parerea mea este ca trebuie sa indreptati actiunile impotriva celui care v-a tepuit nu impotriva bancii .
Având în vedere că în decurs de 2 ore am făcut contestație și sa trimis și plângere penală asupra acestor tranzacții mi s-ar fi părut normal ca banca să rețină și să nu vireze acei bani până la finalizarea anchetei, eu ca deținător de cont nu am autorizat fizic acele tranzacții iar banii sau virat abia în a treia zi lucrătoare până atunci fiind blocați