Concret. O firma a donat 2 TV. Iar Asociatia (ONG) vrea sa le doneze la 2 membrii din cadrul acesteia. Cum se realizeaza concret acest lucru ? In statut scrie ca, citez: "Asociatia va putea primi donatii sau finantari din partea persoanelor fizice sau juridice în scopul finantarii programelor sale". Insa nu scrie nicaieri in Statut ca poate face donatii catre membrii sai....Ce trebuie facut in acest caz ?. Multumesc
O asociatie (ong) poate face donatii catre membrii sai ? Dau un exemplu: Asociatia a primit donatie suma de 100 lei. Asociatia poate dona aceasta suma unui membru al sau ? Multumesc
Care este procedura de anulare a unei popriri in cazul unei popriri care a incalcat dispozitiile art. 409 din Codul de Procedura civila. La art. 409 se specifica clar ca ....citez: Alocatiile de stat pentru copii.....nu pot fi urmarite pentru nici un fel de datorii. Intrebare: Care este procedura de recuperare a sumei oprite ilegal de catre Ag Fiscala ? Mentionez ca aceasta suma a fost incasata ilegal de stat inca de anul trecut, mai exact, 29 ianuarie 2010....Este tirzie o astfel de procedura sau nu a intrat in termenul de prescriptie, conform legii ?
Multumesc
Multumesc pentru promtitudine.
Sa inteleg ca numai trebuie sa ne inregistram in registru asociatiilor si fundatiilor daca suntem legal constituiti pe Legea 21/1924? Atunci unde trebuie sa figuram ca multi sponsori ne intreaba de nr. din Registrul Asoc si Fundat..?
In plus vreau sa intreb unde depunem sau ce trebuie sa facem pentru ca foarte curand avem alegeri pentru noul Cons de Adm (CA)? Hotararea AGA a noului CA trebuie sa o autentificam si apoi depusa la.......unde? Va multumesc
Noi suntem inregistrati legal. Avem hot judecatoaresca , statut , tot ce trebuie. Suntem infiintati pe Legea veche dinainte de anul 1999. Intrebarea era care este procedura pentru a ne inregistra in Noua Lege. Toate documentele noastre sunt OK. Multumesc
Suntem infiintati din 1998 si asociatia noastra este condusa de un CA ales din 1999. De atunci nu s-a modificat structura. Desi noi am functionat si am facut multe proiecte. Acum vrem sa fim pusi la punct cu actele. Avem urmatoarele probleme:
-trebuie sa modificam CA, pentru ca nu mai sunt membrii activi cei din CA anterior, ce trebuie facut pentru modificare?
-nu suntem inscrisi in Registrul fundatiilor si asociatiilor, ce trebuie facut?
-nu am mai depus bilant de cativa ani, ce consecinte sunt?
-nu mai avem acelasi sediu, ce trebuie facut ?