Overdraft-ul de la noi este fara girant, singurul raspunzator de rambursarea banilor este clientul si numai clientul.
El reprezinta o facilitate revolving (care se reinnoieste odata cu rambursarea), acordat, teoretic, pe viata. In cazul in care va schimbati angajatorul, in mod normal, o sa fie posibila preluarea sau refinantarea overdraft-ului de noua banca cu care veti colabora (in cazul in care v-o schimbati).
Mai multe informatii privind overdraft-ul puteti gasi aici:
[ link extern ]
Cat despre intrebarea cu Biroul de Credit, cel mai bine e sa depuneti o reclamatie la fiecare dintre banci (eventual direct la ANPC) si o sa vi se raspunda in termenul legal cu siguranta. B-)
Sunt foarte multe cazuri de raportare eronata la biroul de credit. Atentie! Daca ati avut in trecut o descoperire de card la CEC BANK si un cont la OTP BANK, dar intre timp le-ati inchis, atunci acestea vor ramane in baza de date a biroului de credit! Pentru informatii complete despre Biroul de Credit si Centrala Riscurilor Bancare puteti intra aici:
[ link extern ]