avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 987 soluții astăzi
Forum Activitate augustin01

Activitate augustin01

Buna ziua, ce pot face in aceasta situatie? Mutlumesc

In luna februarie am trimis spre garantie o placa video ce a fost cumparata de mine second-hand de pe olx de la aceasta persoana respectabila, antrenor fitness i
Inainte de a trimite placa spre garantie, inca de anul trecut, am scris celor de la PcGarage, daca aceasta placa video beneficiaza de garantie cu toate ca nu sunt cel trecut in acte.

"Mesaj Nota
Nr:1 Data:2019-07-17 14:31:16 De la: Mesaj:Buna ziua, am cumparat de pe olx o placa video GIGABYTE GeForce GTX 1070 Windforce OC 8GB cu seria: 174841042791, vanzatorul mi-a spus ca este in garantie pana in anul 2021 si nu am nevoie de factura in original eliberata in 11.01.2018 (mi-a dat factura de la pcgarage in format pdf cu mai multe articole dar nu exista trecuta aceasta serie). Am cutia originala si placa video, imi puteti confirma garantia si eventualii termeni? Multumesc
PS: am atasat cele doua documente primite de la vanzator

2019-07-17 15:41:59
De la: Mesaj:Buna ziua,
Garantia este de 36 luni, incepand cu data de pe factura, 11 ianuarie 2018.
O zi buna."

Anul acesta am avut probleme cu ventilatoarele si am trimis-o spre reparat (expeditor subsemnatul prin Fancourier cu nr awb), dupa 20 zile si multe mesaje trimise de mine catre PcGarage plus o reclamatie ANPC, am fost informat ca placa nu se mai poate repara si am primit in cont un voucher in valoare de 2400 lei (ulterior acestia au negat!). Asta denota faptul ca m-au recunoscut drept proprietar al acestei placi video.
Avand in vedere ca nu existau produse pe care sa le doresc de la PcGarage am solicitat ca aceasta suma sa-mi fie virata in contul meu bancar. De aici a inceput cosmarul. Am fost informat ca banii au fost trimisi catre cel care a cumparat placa video si sa iau legatura cu el daca doresc sa-i recuperez.
In clipa de fata individul care mi-a vandut placa mi-a dat teapa cu suma de bani ce mi se cuvenea de drept, mi-a ras in nas si m-a trimis sa fac plangere la politie.

In clipa de fata am ramas doar cu o cutie goala de la placa video, fara bani si fara bun. Cei de la PcGarage mi-au spus ca trebuia sa am act notarial pentru a dovedi ca sunt proprietar, mesajele de pe olx, zecile de mesaje trimise INAINTE cu luni de zile sa trimit placa la reparat si actele doveditoare, nu au fost suficiente pentru a demonstra asta.

Daca cei de la Pc Garage solicitau act notarial, de ce nu mi-au spus clar sa merg la notar cu cel care mi-a vandut placa video si sa-mi dea banii dupa, de ce i-au dat banii cu toate ca le-am trimis o multitudine de dovezi legate de aceasta achizitie?

Aici este discutia initiala de pe forumul Pc Garage: [ link extern ]
Răspuns la discuția Umilinta la service telefoane
Am facut deja si am informat la service, dar nu le pasa.

Reclamatia dvs. a fost trimisa cu succes!

Numarul de inregistrare al reclamatiei este 8085 din 07.05.2015. Directie - BUCURESTI
Buna ziua, pe aceasta cale as dori sa va aduc la cunostinta urmatoarele:

In data de 12.06.2013 am achizitionat de la Vodafone Romania S.A un telefon marca HTC One M7, de la acea data si pana in prezent am avut numai probleme cu acest dispozitiv si cu societatea ce asigura reparatiile pentru aceasta marca. De fiecare data acestia au prestat servicii de mantuiala, am fost tratat fara respectul cuvenit, am fost nevoit sa astept in jur de 2 ore de fiecare data pentru a preda si ridica dispozitivul, iar de fiecare data reparatia a durat aproximativ 12 zile, zile ce nu au fost trecute in certificatul de garantie, pentru prelungirea acesteia. In total am fost la acest service de 14 ori, drumuri efectuate pentru predarea si ridicarea dispozitivului.
Exasperat de atat neprofesionalism, am contactat societatea care mi-a vandut telefonul, Vodafone Romania, dar din nefericire dispretul fata de client este prezent si aici.
Dupa foarte foarte multe telefoane si mesaje email catre service, mi s-a aprobat inlocuirea cu un dispozitiv nou, mi s-a adus la cunostinta ca aparatul nu este insotit de cutie sau alte accesorii, dar este 100% nou.
In data de 30.04.2014 m-am prezentat la unitatea service Regenersis pentru a intra in posesia telefonului si dupa aproximativ 90 minute de asteptare ( cu toate ca din centrala mi s-a comunicat ca pot ridica telefonul pe loc ), mi-a fost oferit un dispozitiv HTC One ce prezenta multiple urme de folosinta, silicon alb in jurul carcasei (urme ca a fost demontat), zgarieturi pe capacul din spate si in dreptul mufei usb, nu avea sigiliul peste camera foto iar cel de pe ecran nu era cel original, telefonul era foarte cald, semn ca cineva il folosise in timpul in care eu am asteptat.
Vadit intrigat de aceasta intamplare si considerand ca am fost inselat, am refuzat ridicarea acestui dispozitiv si am solicitat sa mi se dea unul absolut nou, asa cum mi s-a promis, solicitare ce mi-a fost refuzata, pe motiv ca "nu vad eu bine"!
Cele declarate imi pot fi sustinute de un martor ce a fost prezent, martor ce apare si in filmarile celor de la service.
Am facut numeroase sesizari la HTC Romania, service si Vodafone si OPC, dar pana in clipa de fata 11.05.2015, nu s-a intamplat nimic pozitiv, fiecare arunca vina pe celalalt iar eu nu am telefon de peste 25 de zile.

Ma puteti indruma cum sa procedez mai departe?

Cu stima, Augustin

[Editat denumire service - regulamentul nu permite identificarea persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme]
In cazul in care cineva din USA imi facea un cadou de ziua mea, iar eu nu aveam de unde sa stiu ce este in colet, la vama nu stiam ce sa declar pentru ca era o surpriza, iar persoana care imi trimisese pachetul nu era de gasit in acea zi, inseamna ca mi se confisca coletul? Personal mi se pare o masura abuziva a vamei romane am facut solicitare pentru audienta la dl director al vamei romane la numarul de telefon: 0215997523, daca doriti sa va recapatati bunurile, nu asteptati sa rezolve altii pentru voi, puneti mana pe telefon, solicitati audienta si trimiteti contestatie la Autoritatea Nationala a Vamilor, cu toate ca nu aveti legatura juridica cu aceasta. Nu este posibil ca un copil de vames sa primeasca cadou bunurile mele, cand vor fi scoase la licitatie pe 2 lei.
Trebuie sa facem o petitie generala catre vama, si sa facem public cazul in mass-media. Produsele confiscate se afla in depozitul vamii din Giurgiu. Cine doreste sa afle situatia coletului personal sa dea telefon
Din ce am aflat pana acum, vestile nu sunt deloc imbucuratoare. In cazul in care sunt mai multi in aceeasi situatie, ii rog sa-mi trimita pm cu nr de telefon. Multumesc
Astazi am fost la regionala vamilor Bucuresti, am fost informat ca noi, persoanele fizice, nu avem legatura juridica cu vama, implicit nu putem contesta ceva. Singura varianta legala este sa actionam in instanta societatea care s-a ocupat de importul produselor, [Editat - 2.13 din regulament] si sa solicitam returnarea contravalorii produselor. Toate produsele au fost retinute in vederea confiscarii.
Mie personal nu mi-a fost comunicata nici o decizie, nici macar faptul ca aceste colete au fost confiscate, nu am fost contactat de nimeni. Am doar o copie dupa " PROCES VERBAL DE RIDICARE " . Am sunat si trimis email la vama Otopeni dar nu am primit nici un raspuns. Multumesc pentru raspunsul dvs, Augustin
In data de 06.02.2013, a fost difuzata o stire la ProTv in care se spunea ca un container sosit din USA NY expediat de o firma americana a fost confiscat de vama romana deoarece acestia au declarat altceva decat ce continea de fapt containerul. Din nefericire, noi pagubitii (persoane fizice) nu am fost informati oficial despre ce este voarba si cum putem revendica produsele ce ne apartin de drept, acest fapt reprezentand un abuz din partea vamii romane. Este vorba de cateva sute de persoane care au fost abuzate in mod grosolan de statul roman. Speram sa gassim rezolvarea acestei nedreptati, cu ajutorul mass-media.
Cu stima, Augustin Apostol
Pana la urma a fost vorba de o neintelegere, am rezolvat astazi. Multumesc celor care au participat la solutionarea acestui caz. Multumesc pentru ajutorul si sfaturile dumneavoastra.
Cu stima, Augustin A