Buna ziua, pe aceasta cale as dori sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
In data de 12.06.2013 am achizitionat de la Vodafone Romania S.A un telefon marca HTC One M7, de la acea data si pana in prezent am avut numai probleme cu acest dispozitiv si cu societatea ce asigura reparatiile pentru aceasta marca. De fiecare data acestia au prestat servicii de mantuiala, am fost tratat fara respectul cuvenit, am fost nevoit sa astept in jur de 2 ore de fiecare data pentru a preda si ridica dispozitivul, iar de fiecare data reparatia a durat aproximativ 12 zile, zile ce nu au fost trecute in certificatul de garantie, pentru prelungirea acesteia. In total am fost la acest service de 14 ori, drumuri efectuate pentru predarea si ridicarea dispozitivului.
Exasperat de atat neprofesionalism, am contactat societatea care mi-a vandut telefonul, Vodafone Romania, dar din nefericire dispretul fata de client este prezent si aici.
Dupa foarte foarte multe telefoane si mesaje email catre service, mi s-a aprobat inlocuirea cu un dispozitiv nou, mi s-a adus la cunostinta ca aparatul nu este insotit de cutie sau alte accesorii, dar este 100% nou.
In data de 30.04.2014 m-am prezentat la unitatea service Regenersis pentru a intra in posesia telefonului si dupa aproximativ 90 minute de asteptare ( cu toate ca din centrala mi s-a comunicat ca pot ridica telefonul pe loc ), mi-a fost oferit un dispozitiv HTC One ce prezenta multiple urme de folosinta, silicon alb in jurul carcasei (urme ca a fost demontat), zgarieturi pe capacul din spate si in dreptul mufei usb, nu avea sigiliul peste camera foto iar cel de pe ecran nu era cel original, telefonul era foarte cald, semn ca cineva il folosise in timpul in care eu am asteptat.
Vadit intrigat de aceasta intamplare si considerand ca am fost inselat, am refuzat ridicarea acestui dispozitiv si am solicitat sa mi se dea unul absolut nou, asa cum mi s-a promis, solicitare ce mi-a fost refuzata, pe motiv ca "nu vad eu bine"!
Cele declarate imi pot fi sustinute de un martor ce a fost prezent, martor ce apare si in filmarile celor de la service.
Am facut numeroase sesizari la HTC Romania, service si Vodafone si OPC, dar pana in clipa de fata 11.05.2015, nu s-a intamplat nimic pozitiv, fiecare arunca vina pe celalalt iar eu nu am telefon de peste 25 de zile.
Ma puteti indruma cum sa procedez mai departe?
Cu stima, Augustin
[Editat denumire service - regulamentul nu permite identificarea persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme]
Cel mai recent răspuns:
augustin01 , utilizator
14:01, 11 Mai 2015