In data de 26.04.2016 am achizitionat un telefon iPHONE de la Vodafone. In data de 05.01.2018 l-am trimis in service ( Regenersis ) pentru ca se defectase . Service-ul inlocuieste unitate service IMEI ( cica telefon nou, dar nu cred , noua era doar carcasa ).In data de 26.06.2018 se defecteaza si acesta , il trimit din nou in service . Service-ul inlocuieste unitate service IMEI iarasi . Acum pe 04.07.2018 se defecteaza si acest telefon . Am mers din nou la Vodafone ......rezultatul ......trimitere din nou in service . De cate ori se pot trimite aceste telefoane in service ? Ce ma sfatuiti in a putea obtine un telefon care sa functioneze ? Multumesc !
L-am mai trimis încă o data în service.
Au înlocuit aparatul cu unul reparat care este pus într-o carcasa noua. O țin pe alor ca întreaga responsabilitate este a service-ului. Încă nu am ridicat ultimul telefon,
dacă se va defecta și acesta voi merge la ANPC. Menționez ca sunt la al treilea aparat înlocuit plus cel achizitionat inițial.
A venit din service și ultimul telefon, au trimis un nou telefon într-o carcasa noua. Telefonul era reparat nu nou din fabrica. Le-am comunicat ca nu sunt mulțumit și surpriza mi-au dat sa aleg dintr-o lista un telefon nou s-au sa primesc contravaloarea telefonului conform facturii. Am ales un telefon nou, dar alta marca destul de bun comparabil cu cel inițial. Cel vechi l-am predat la ei cu toate anexele.