avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 887 soluții astăzi
Forum Activitate aurelaurelaurel

Activitate aurelaurelaurel

Discuție cod pensie
ce inseamna cod pensie N10/H?
multumesc
ma intereseaza daca ma incadrez cu periada asimilata ..de incadrat ma incadrez ..boala ,handicapul este preexistent angajarii ..pe decizia de pensionare am 24 de ani si 2 lui cotizatie ..din 35 de ani . armata nu se ia in calcul ??????
buna ziua
ma incadrez in art 58 daca am 21 de ani 11 luni 20 de zile in conditii normale ,1an 7 luni si 21 zile stagiu asimilat si alte 6 luni si 26 de zile alte drepturi asig .soc..
in perioada martie 1982 -iunie 2007 ..dupa iunie 2007 pana in prezent sunt pensionat medical gr II si am handicap accentuat .
suferinta este preexistenta angajarii mai precis de la varsta de 14 ani cl 8-a..
intrebare
ma incadrez in cele 2/3 din stagiul complect ,adica 23,3333 de ani daca stagiul de cotizare este cel mentionat mai sus ..
multumesc
Răspuns la discuția calculul punctului de pensie
punctul G:
-Stagiul de cotizare necesar 18 ani
-Perioada Lg.189/2000(fara stagiu) 0 ani 0 luni 0 zile alin a,b,c,d,e
-Stagiul potential 10 ani 9 luni 23 zile
puncte realizate( cu S.V.in perioada 03.1970=03.1992)
Nr puncte realizate 27,25564
punctaj mediu 0.77873
am impartit si eu 27,25564 la 35 =0,7787325........
cred ca aveti dreptate ..punctajul stagiului potential este adaugat la toatal 27 .......
va multumesc frumos pt raspunsuri
respect din partea mea
o zi buna
boala care a dus la pensionare o am de la varsta de 14 ani si 6 luni ..am lucrat 24 de ani si ceva fiind bolnav ..din 2009 am grad de handicap ..nu am stiut ca pot beneficia de pensie de handicap decat atunci cand numai faceam fata costuruilor tratamentului si dr mi.a spus ca puteam avea aceasta pensie de f mult timp..