avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1076 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... pot beneficia de Art. 58 Pensia pentru limită de ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

pot beneficia de Art. 58 Pensia pentru limită de vârstă Pensii

buna ziua
ma incadrez in art 58 daca am 21 de ani 11 luni 20 de zile in conditii normale ,1an 7 luni si 21 zile stagiu asimilat si alte 6 luni si 26 de zile alte drepturi asig .soc..
in perioada martie 1982 -iunie 2007 ..dupa iunie 2007 pana in prezent sunt pensionat medical gr II si am handicap accentuat .
suferinta este preexistenta angajarii mai precis de la varsta de 14 ani cl 8-a..
intrebare
ma incadrez in cele 2/3 din stagiul complect ,adica 23,3333 de ani daca stagiul de cotizare este cel mentionat mai sus ..
multumesc
Cel mai recent răspuns: aurelaurelaurel , utilizator 20:15, 19 Martie 2019
Trebuie să lucrezi 23 de ani și 4 luni, în condiții de handicap accentuat, fără stagiu asimilat.
ma intereseaza daca ma incadrez cu periada asimilata ..de incadrat ma incadrez ..boala ,handicapul este preexistent angajarii ..pe decizia de pensionare am 24 de ani si 2 lui cotizatie ..din 35 de ani . armata nu se ia in calcul ??????
Ultima modificare: Marți, 19 Martie 2019
aurelaurelaurel, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Varsta pensionare gaben59 gaben59 Buna ziua. ma numesc Gabriel Gorea nascut in februarie 1959,pensionar invaliditate gr II din anul 2007,gradul I din februarie 2013, handicap accentuat din ... (vezi toată discuția)
Persoane cu handicap gr ii mateescuconstantin mateescuconstantin Buna ziua, Am rasfoit unele comentarii ale dvs. pe avocat.net si as dori sa-mi spuneti,daca se poate, daca la calcularea punctului final ... (vezi toată discuția)