avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Activitate iuliana2707

Activitate iuliana2707

Răspuns la discuția concediu medical
Multumesc frumos pentru raspunsuri....o zi buna!

Buna seara! Ma numesc iuliana, sunt studenta(ultimul an de master) m-am angajat recent de 2 saptamani, spatamana acesta am avut o operatie de apendicita. Asi vrea sa stiu cate zile de concediu medical ar trebui sa am si daca voi fi platita avand in vedere k nu am decat 2 saptamani lucrate.
Cat la suta din salariu mi se va da asta in cazul in care voi fi platita.
multumesc mult



Răspuns la discuția accident rutier pieton
medicul legist mi-a dat intre 8 si 9 zile ingrijiri medicale, asta in cazul in care nu vor aparea compilcatii...si prin urmare cum sa nu fie o infractiune?? deci a trecut pe rosu, ma calcat pe trecerea de pietoni si eu fiind pe verde..daca e sub 10 zile nu am dreptul la despagubiri??unde asi putea sa gasesc acesta lege?..sa aflu si eu mai multe...multumesc
Răspuns la discuția accident rutier pieton
Am fost chiar astazi la medicul legist si mi sa dat 8-9 zile de recuperare, insa orcum mi sa zis ca voi ramane cu o cicatrice destul de urata rana avand 9 centimetri. Asi vrea totusi daca imi puteti zice o suma aproximativa intrucat nu stiu exact de la ce suma asi putea pleca. V-am urmat sfatu si am inceput sa adun tate bonurile fiscale de peste tot de unde am facut cheltuieli. Va multumesc mult!