pai am platit in termen de 20 de zile pentru ca banii nu cad din cer si poate nu pot sa platesc in data in care vrea dansa, si in primul rand nu am fost obisnuita cu asa ceva deoarece in orasul in care stau eu, fiecare isi plateste individual toate cheltuielile si ma refer la faptul ca vin facturile in posta pe persoana si stiu ce se intampla cu banii mei iar la administrator platim intretinerea pe bloc etc (maruntisuri) Relatiile s-au stricat din moment ce i-am adus la cunostinta anumite lucruri, nu i-a convenit ce i-am spus (si NU am jignit-o) m-a scos afara din casa si mi-a spus "hai peste 20 de zile sa platesti", ea fiind obligata sa imi ia banii. {EDIT]
termenul legal in care trebuie sa ma incadrez este de 20 de zile! m-a scos afara din casa cand i-am spus de drepturile mele, ea fiind obligata sa imi ia banii! era si responsabilitatea ei de a ne aduce la cunostinta treaba cu cheltuielile legate de reparatiile pe bloc, nu doar sa treaca 40 de lei pe chitanta, pentru ca asa vrea ea fara nici o justificare.
Am o problema cu administratoarea. Luna trecuta (cand nu am fost constiente de drepturile noastre) am "intarziat" cu cheltuielile, asa am crezut noi, insa in luna aceasta, am citit si m-am informat ca am dreptul ca in 20 de zile sa platesc cheltuielile si nu in 2 zile cum doreste administratoarea S.B. . Colega mea de garsoniera a fost la dansa sa plateasca cheltuielile luna trecuta, administratoarea S.B. i-a spus in gluma ca o strange de gat (acest fapt nefiind confirmat si de colega mea) pe langa acest "strans de gat" a vorbit foarte urat cu ea, a mai pus 40 de lei la cheltuieli pentru ca s-a spart o teava si normal reparatiile costa, insa dansa nu ne-a adus la cunostinta ca nu e datoria noastra sa platim reparatiile pe bloc, aceasta atributie o detine proprietarul. Luna aceasta am fost eu sa platesc cheltuielile si i-am adus la cunostinta drepturile mele, si am intrebat-o de ce a vorbit asa cu colega mea, dansa a spus ca a fost in gluma, iar eu i-am spus ca colega mea nu a confirmat acest lucru. I-am mai spus ca avem dreptul ca sa platim cheltuielile in termen de 20 de zile (termen pe care nu l-am depasit niciodata) in momentul acela doamna S.B. mi-a dat banii inapoi, mi-a spus "iesi afara din casa si hai dupa 20 de zile sa platesti". Sunt in situatia in care nu mai stiu ce sa fac asa ca cer ajutorul Dumneavoastra.
Va multumesc anticipat.
Am o problema cu telefonul Nokia N97, camera foto nu merge corect iar carcasa s-a dezlipit.Telefonul este castigat dar asta nu inseamna ca nu detin anumite drepturi. I-am anuntat pe cei de la firma ca telefonul este defect, le'am spus ca nu detin certificatul de garantie pentru ca nu l-am primit. Mi-au raspuns: "Din pacate pierderea certificatului de garantie conform Art.10 din “Conditiile de acordare a garantiei” , duce la anularea acesteia." Bun nu m-am lasat asa ca am facut o reclamatie spunand ca nu am primit garantia la inmanarea telefonului. Asa ca s-au hotarat sa ma puna sa il trimit la Bucuresti in "garantie" asa ca am si platit transportul. Dupa 5 zile ce a stat la Bucuresti ajunge telefonul acasa la Satu Mare - garantia este anulata: " Telefonul a suferit un soc mecanic (carcasa deteriorata). Garantie anulata,telefon sigilat." Carcasa este doar dezlipita nu este rupta; iar camera foto pur si simplu nu functioneaza conform termenilor lor. Pe foaie mi-au scris doar de carcasa deci banuiesc ca nici macar nu s-au uitat la camera, avand in vedere ca le-am spus de acel defect. Nu stiu ce sa le mai scriu... pentru ca dupa parerea mea este o nedreptate avand in vedere ca au gresit cu neacordarea certificatlui de garantie, iar din cate am inteles nu este ceva tocmai "legal" daca pot sa spun asa. Va rog frumos sa ma ajutati. Nici macar nu mi-au adus la cunostinta in ce cazuri se anuleaza garantia.