avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 414 soluții astăzi
Forum Activitate manuelamihaela

Activitate manuelamihaela

Discuție cotizare pensie
Buna ziua!As dori sa platesc contributia la Casa de pensii.In momentul de fata nu muncesc.Intrebarea mea este daca merg de exemplu luni sa inchei contract cu dansii imi pot trece pe contract data de inceput a acestei luni?Deci, contractul poate incepe cu 1 noiembrie chiar daca eu merg pe 15?Si cu ce m-ar ajuta aceasta contributie pe mine in timp? Pt ca am inteles ca vechime in munca nu se considera.Sotul meu ar dori sa mearga in afara tarii sa munceasca si ne gandeam sa contribuie si el la pensie, dar la fel nu stim daca avem vreun beneficiu cu aceasta contributie.Va multumesc!!!
Răspuns la discuția Repartitie de la AJOFM
Va multumesc frumos pt raspunsuri!!!
Asa o sa fac!!
Nu, eu nu sunt manager.nu mai lucrez in confectii de 5 ani.M-am recalificat si am lucrat in alt domeniu.Sunt studenta in anul 2.Si as vrea sa lucrez in domeniul in care m-am recalificat si am lucrat pana acum.Nu stiu de ce sunt obligata sa lucrez iar in confectii.Doar pt ca sunt in somaj si ma ameninta cu taierea somajului?Ce ma sfatuiti sa fac dupa ce expira luna de munca?Mai am 4 luni de somaj.In acest moment mi s-a operat in CM suspendarea somajului.Multumesc!!
Multumesc pt raspuns!As mai vrea sa stiu daca trebuie sa astept cele 30 zile sau dupa o saptamana as putea face o notificare in care sa spun ca nu mai corespund profesional catre angajator.Si in acest caz angajatorul nu poate discuta cu cei de la somaj sa-mi impuna sa raman in domeniu?Si trebuie sa specific ca la dosarul meu nu am atasat certificatul de calificare in confectii tot din motivul ca nu mai doresc sa lucrez in domeniu, dar mi-au scanat cartea de munca si au gasit ca in urma cu ani de zile am lucrat in domeniu si asa m-au obligat sa accept acest post pe motiv ca daca refuz mi se taie somajul.Multumesc!!