avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1034 soluții astăzi
Forum Activitate asimion34

Activitate asimion34

Răspuns la discuția Contract de munca
Sa inteleg ca trebuie obligatoriu si urgent sa imi gasesc un loc de munca. Acum am o alta nelamurire: Daca gasesc o firma dispusa sa ma angajeze fictiv (adica sa imi platesc eu contributiile aferente lunii decembrie, fara a beneficia de niciun venit de la ei si fara a lucra acolo, doar sa figurez in acte ca fiind angajata pe luna decembrie si sa am continuitate pe cartea de munca) , cam cat timp dureaza angajarea( zile , saptamani?)? Sunt foarte debusolata si cei de la runos de la spitalul la care lucrez nu-mi dau niciun detaliu. Trebuie sa imi scot cartea de munca pt a ma angaja in alta parte? Care e procedura? Va multumesc!
Buna ziua ! Sunt medic rezident in specialitatea chirurgie generala. Anul acesta in noiembrie vreau sa dau din nou rezidentiatul , pentru a lua o alta specialitate- neurochirurgie. Sunt insarcinata si trebuie sa nasc in februarie 2011. Daca imi schimb in noiembrie specialitatea in care imi fac rezidentiatul va trebui la inceputul lunii decembrie sa imi dau demisia din postul de rezident pe chirurgie generala si sa imi fac un nou dosar de angajare , pentru a fi incadrata cu data de 1 ianuarie 2011. In concluzie eu raman cu luna decembrie neacoperita... Dupa cum stiu eu pentru a beneficia de indemnizatia de crestere a copilului este obligatoriu ca in ultimele 12 luni dinaintea nasterii sa am continuitate pe cartea de munca, deci intreruperea din luna decembrie nu-mi este favorabila pentru ca nu voi putea beneficia de acea indemnizatie de crestere a copilului. Ce pot sa fac ? Exista posibilitatea sa imi platesc direct contributiile aferente lunii decembrie?... Ce pot face ca sa nu raman cu luna decembrie descoperita pe cartea de munca? Va multumesc!