avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1081 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de munca

Buna seara ! Sunt medic rezident in specialitatea chirurgie generala. Anul acesta in noiembrie vreau sa dau din nou rezidentiatul , pentru a lua o alta specialitate- neurochirurgie. Sunt insarcinata si trebuie sa nasc in februarie 2011. Daca imi schimb in noiembrie specialitatea in care imi fac rezidentiatul va trebui la inceputul lunii decembrie sa imi dau demisia din postul de rezident pe chirurgie generala si sa imi fac un nou dosar de angajare , pentru a fi incadrata cu data de 1 ianuarie 2011. In concluzie eu raman cu luna decembrie neacoperita... Dupa cum stiu eu pentru a beneficia de indemnizatia de crestere a copilului este obligatoriu ca in ultimele 12 luni dinaintea nasterii sa am continuitate pe cartea de munca, deci intreruperea din luna decembrie nu-mi este favorabila pentru ca nu voi putea beneficia de acea indemnizatie de crestere a copilului. Ce pot sa fac ? Exista posibilitatea sa imi platesc direct contributiile aferente lunii decembrie?... Ce pot face ca sa nu raman cu luna decembrie descoperita pe cartea de munca? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: lorilorelay , utilizator 18:57, 6 Noiembrie 2010
daca fericitul eveniment va fi in febr ,eu zic ca va puteti lua concediu medical apoi concediu prenatal.
pt indemnizatia de crestere copil se ia in calcul veniturile pe 12 luni anterioare.
concediu prenatal =126 zile lucratoare
concediu prenatal nu se impoziteaza,nu se reduce cu 25 %
eu zic ca e varianta cea mai ok
:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract de munca asimion34 asimion34 Buna ziua ! Sunt medic rezident in specialitatea chirurgie generala. Anul acesta in noiembrie vreau sa dau din nou rezidentiatul , pentru a lua o alta ... (vezi toată discuția)