avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate alina_bordeianu

Activitate alina_bordeianu

Răspuns la discuția model plangere prealabila penala
multumesc frumos.asa este.o zi buna
buna seara.am citit cum ca plangerea pt lovire sau alte violente se depune la politie.modelele care se gasesc pe net se adreseaza prim procurorului ...asa ca daca o depun la politie nu pot veni cu o plangere adresata procurorului ...stiu daca nu e institutia competenta in a solutiona plangerea o trimite la organul competent ..asa ca fac o plangere simpla neadresata nici unui organ de urmarire penala?:O
Răspuns la discuția lovire
imi cer scuze ca nu am specificat ..dar am fost lovita cu mana,nasul nu este rupt ... ...conducatorul unei masini a sustinut un examen ca sa conduca,nu?eu stau acasa si ma ingrijesc...ca port ochelari si 1 sapt trebuie sa stau acasa fara sa lucrez ca de cum sa ma duc asa la servici ..nu stiu oare merita ala care mi a facut asa ceva sa plateasca?nu caut sa ma imbogatesc .....
Discuție lovire
buna ziua.am fost lovita,am scos certificat medico-legal in care scrie ca prezint excoriatii,leziuni care necesita pentru vindecare 2-3 zile.prin urmare i se va da doar o amenda pentru lovire.ma pot constituii ca parte civila ?sa cer daune morale si materiale?va multumesc!
Discuție testament